Πρεμιέρα έκανε η νέα McLaren 750S η οποία έφτασε ως η διάδοχος της 720S, με 750 άλογα και εκδόσεις Coupe και Spider!
Η διάδοχος της 720S
Η διάδοχος της ισχυρής McLaren 720S είναι επιτέλους εδώ. Ονομάζεται 750S και βελτιώνει πολλές πτυχές του προκατόχου της. Όπως αποκάλυψε η βρετανική μάρκα το νέο supercar έχει περίπου του 30% των εξαρτημάτων αλλαγμένα, ενώ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αποκαλύφθηκε τόσο η Coupe, όσο και η Spider, όντας αμφότερες διαθέσιμες.
Η νέα McLaren λαμβάνει ισχύ από έναν twin-turbo κινητήρα V8 4,0 λίτρων. Το μοτέρ, το οποίο δεν έχει κάποιο ηλεκτρική βοήθεια προσφέρει 750 ίππους και 800 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο, το οποίο κατευθύνει την ισχύ στον πίσω άξονα. Οι νέες 750S Coupe και Spider μπορούν να φτάσουν από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Το 0-200 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,2 και το 0-300 χλμ./ώρα σε περίπου 20 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 332 χλμ./ ώρα.
Βελτιωμένο αεροδυναμικά το εξωτερικό
Η νέα McLaren 750S στο μπροστινό μέρος φιλοξενεί ένα νέο προφυλακτήρα που βελτιώνει την αεροδυναμική σε σχέση με αυτόν της 720S. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το σπλίτερ παρέχει αεροδυναμική ισορροπία, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ενεργή αεροτομή που ξεχωρίζει στο πίσω μέρος. Μένοντας στο πίσω μέρος, τόσο στο κουπέ όσο και στο κάμπριο μοντέλο έχει τοποθετηθεί ένα σύστημα εξάτμισης εμπνευσμένο από την P1, ενώ οι σχεδιαστές της McLaren έχουν αυξήσει το μέγεθος των αεραγωγών που βρίσκονται μπροστά από τους πίσω τροχούς.
Νέες οθόνες στο εσωτερικό
Η επένδυση από Alcantara είναι στάνταρ στην καμπίνα, ενώ επιπλέον υπάρχουν και οι προδιαγραφές: TechLux και Performance. Η πρώτη χρησιμοποιεί δέρμα Nappa σε όλη την καμπίνα, ενώ η δεύτερη συνδυάζει δέρμα και Alcantara. Η McLaren βελτιώνει περαιτέρω το εσωτερικό με νέο σκούρο μεταλλικό φινίρισμα και προσαρμόσιμο φωτισμό περιβάλλοντος. Η καμπίνα λαμβάνει νέες οθόνες, ενώ το Apple CarPlay είναι στάνταρ.
1.277 κιλά το βάρος της Coupe
Η McLaren εργάστηκε επίσης για να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου σε σύγκριση με τον προκάτοχό της. Μεταξύ άλλων τα αγωνιστικά καθίσματα από ανθρακονήματα και οι ελαφρύτερες ζάντες που έχει τοποθετήσει ποτέ σε μοντέλο παραγωγής συμβάλουν στο χαμηλό συνολικό βάρος της 750S, το οποίο ανέρχεται στα 1.277 κιλά (Coupe) και στα 1.326 (Spider).
Από 300.000 ευρώ
Τέλος σε ότι αφορά το κόστος απόκτησης, η 750S Coupe θα πωλείται περίπου από 295.000 ευρώ, ενώ η Spider από περίπου 313.500 ευρώ.
Ήρθε και μπαίνει στα παπούτσια της 720S!
- Με 750 ίππους και 800 Nm ροπής από twin-turbo κινητήρα V8 4,0 λίτρων.
- Ελαφριά και αεροδυναμική.
- Νέες οθόνες στο εσωτερικό.
- Σε Cοupe και Spider.
Θα έδινες 300 χιλιάρικα για τη νέα McLaren 750S;