To ανανεωμένο Ford EcoSport καταφέρνει χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης από το παρελθόν με βασικότερη την προσθήκη και 6ης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πόλη το μικρό crossover της Ford «καίει» 3,4 λτ./100 χλμ. παραπάνω από ότι δηλώνει ο κατασκευαστής, αφού το βάρος των 1.280 κιλών και η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου δεν βοηθούν. Αντίθετα σε εκτός πόλης διαδρομές το κιβώτιο βοηθάει στην διατήρηση της κατανάλωσης σε φυσιολογικά επίπεδα αφού παρά την αυξημένη αεροδυναμική του (Cd=0,36), το EcoSport καίει μόλις 0,4 λτ./100 χλμ. επιπλέον της εργοστασιακής τιμής και παρά τα ελαστικά διάστασης 205/50 R17 που εφοδίαζαν το αυτοκίνητο της μέτρησης.
Τι επιπλέον και ...μείον
Σημασία έχει ότι όλα αυτά τα βενζινοκίνητα καίνε από 7 έως 9 λίτρα!
Προσωπικά για οικονομία το diesel ειδικά σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος
Παραλδειγμα captur 1,5 110 άλογα καίει (εργοστασιακή 3,7)
Πραγματική μετρημένη περίπου 4,5
Βάλε και την διαφορά τιμής diesel βενζίνας, κερδίζεις τα μισά χρήματα!!!
Το ίδιο ισχύει και για το pegeot Τα ...άλλα απλά είναι ...συμφέροντα!
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα εγώ με την Mercedes C 180 μοντέλο 2010 εκτός Αθηνών σε ταξείδι προς Ιωαννίνα 6, 4 με 6, 5 ταχύτητα 120 με 130 όταν βαραινε το πόδι μου 8, 5 με 9. Εντός πόλης άμα έβλεπα 9 lt ( minimum)έτρεχα σπίτι και ανοιγα σαμπάνια.
Θα ανέμενα το άρθρο να αναφέρει την εργοστασιακή κατανάλωση, ώστε η σύγκριση να είναι άμεση και ουσιαστική.Το να αναφέρει απλά την διαφορά, δεν βοηθά στην σύγκριση.
Ειδικά το renegade σε βάζει φυλακή... πάντως η οικονομία στην πράξη δεν ειναι τόσο δύσκολη : εαν θέλεις πραγματική οικονομία πας σε diesel medsized (κατα προτίμηση γαλλικό που προσφέρει και επιδόσεις μαζί με οικονομία), εαν πάλι θέλεις ντε και καλα βενζίνη ο νέος tsi (μονο turbo πλέον όχι κ compressor) του γκρουπ με απενεργοποίηση των κυλίνδρων δίνει πραγματική οικονομία (σαν diesel) μονο στην εθνική ομως (μετρημένα 3,5-4,0 λιτρα με 130 χλμ/ώρα). Αυτά..
Το ερώτημα είναι αν μπορεί κανείς να στραφεί εναντίον των εταιριών για εξαπάτηση
Υπάρχει τέτοια εμπειρία ?
Τι χρειάζεται για την τεκμηρίωση ?
Μήπως πραγματογνώμονας ?
Αρκεί το άρθρο του Auto Τρίτη ?
Τι επιπλέον και ...μείον Σημασία έχει ότι όλα αυτά τα βενζινοκίνητα καίνε από 7 έως 9 λίτρα! Προσωπικά για οικονομία το diesel ειδικά σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος Παραλδειγμα captur 1,5 110 άλογα καίει (εργοστασιακή 3,7) Πραγματική μετρημένη περίπου 4,5 Βάλε και την διαφορά τιμής diesel βενζίνας, κερδίζεις τα μισά χρήματα!!! Το ίδιο ισχύει και για το pegeot Τα ...άλλα απλά είναι ...συμφέροντα!
Κατα τα αλλα το αυτοτριτη διαφημιζε και διατυμπανιζε οτι τα βενζινοκινητα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα πετρελαιοκινητα!!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν στις δοκιμές που κάνατε μετρήσατε την κατανάλωση "στην αντλία" ή αν είδατε την ένδειξη των trip.
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα εγώ με την Mercedes C 180 μοντέλο 2010 εκτός Αθηνών σε ταξείδι προς Ιωαννίνα 6, 4 με 6, 5 ταχύτητα 120 με 130 όταν βαραινε το πόδι μου 8, 5 με 9. Εντός πόλης άμα έβλεπα 9 lt ( minimum)έτρεχα σπίτι και ανοιγα σαμπάνια.
Και ειδικά τώρα που η βενζίνη πήρε την ανηφόρα και θα φτάσει, απ ότι μου έλεγε ένας φίλος βενζινάς, τα 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα ,μακρυά απαπαπα.
Θα ανέμενα το άρθρο να αναφέρει την εργοστασιακή κατανάλωση, ώστε η σύγκριση να είναι άμεση και ουσιαστική.Το να αναφέρει απλά την διαφορά, δεν βοηθά στην σύγκριση.
Απάντηση: Η εργοστασιακή κατανάλωση αναγράφεται στην 3η φωτογραφία που βρίσκεται στην καρτέλα του κάθε μοντέλου.
Ειδικά το renegade σε βάζει φυλακή... πάντως η οικονομία στην πράξη δεν ειναι τόσο δύσκολη : εαν θέλεις πραγματική οικονομία πας σε diesel medsized (κατα προτίμηση γαλλικό που προσφέρει και επιδόσεις μαζί με οικονομία), εαν πάλι θέλεις ντε και καλα βενζίνη ο νέος tsi (μονο turbo πλέον όχι κ compressor) του γκρουπ με απενεργοποίηση των κυλίνδρων δίνει πραγματική οικονομία (σαν diesel) μονο στην εθνική ομως (μετρημένα 3,5-4,0 λιτρα με 130 χλμ/ώρα). Αυτά..
Γιατι δε μετρησατε τα suzuki και τα dacia που εχουν και καλες πωλησεις;Το βιταρα 1.6 μου δινει καλη μικτη καταναλωση περιπου 6 λτ τα100 χλμ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο αλλά θα γινόταν ακόμα περισσότερο αν συμπεριλαμβάνατε και την ένδειξη του trip computer!
Το ερώτημα είναι αν μπορεί κανείς να στραφεί εναντίον των εταιριών για εξαπάτηση Υπάρχει τέτοια εμπειρία ? Τι χρειάζεται για την τεκμηρίωση ? Μήπως πραγματογνώμονας ? Αρκεί το άρθρο του Auto Τρίτη ?