Το ετεροθαλές «αδελφάκι» του Juke το οποίο πρόσφατα ανανεώθηκε αισθητικά, εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων TCe κινητήρα της Renault με απόδοση 120 ίππων. Το Captur έχει και εκείνο 6τάχυτο κιβώτιο με αραιή κλιμάκωση το οποίο επηρεάζει την κατανάλωση εντός πόλης, καταγράφοντας σε πραγματικές συνθήκες 2,4 λτ./100 χλμ. επιπλέον σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή, ανερχόμενη έτσι στα 9,4 λτ./100 χλμ. Αντίθετα εκτός πόλης επωφελείται από το κιβώτιο και το χαμηλό του βάρος (1.195 κιλά) και απαιτεί 1,4 λτ./100 χλμ. παραπάνω καύσιμο από όσο «λέει» ο κατασκευαστής. Το Captur έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd=0,35 ενώ εκείνο που δοκιμάσαμε/μετρήσαμε εφοδιαζόταν με ελαστικά διάστασης 205/55 R17 που σαφώς επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση γενικότερα.
Τι επιπλέον και ...μείον
Σημασία έχει ότι όλα αυτά τα βενζινοκίνητα καίνε από 7 έως 9 λίτρα!
Προσωπικά για οικονομία το diesel ειδικά σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος
Παραλδειγμα captur 1,5 110 άλογα καίει (εργοστασιακή 3,7)
Πραγματική μετρημένη περίπου 4,5
Βάλε και την διαφορά τιμής diesel βενζίνας, κερδίζεις τα μισά χρήματα!!!
Το ίδιο ισχύει και για το pegeot Τα ...άλλα απλά είναι ...συμφέροντα!
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα εγώ με την Mercedes C 180 μοντέλο 2010 εκτός Αθηνών σε ταξείδι προς Ιωαννίνα 6, 4 με 6, 5 ταχύτητα 120 με 130 όταν βαραινε το πόδι μου 8, 5 με 9. Εντός πόλης άμα έβλεπα 9 lt ( minimum)έτρεχα σπίτι και ανοιγα σαμπάνια.
Θα ανέμενα το άρθρο να αναφέρει την εργοστασιακή κατανάλωση, ώστε η σύγκριση να είναι άμεση και ουσιαστική.Το να αναφέρει απλά την διαφορά, δεν βοηθά στην σύγκριση.
Ειδικά το renegade σε βάζει φυλακή... πάντως η οικονομία στην πράξη δεν ειναι τόσο δύσκολη : εαν θέλεις πραγματική οικονομία πας σε diesel medsized (κατα προτίμηση γαλλικό που προσφέρει και επιδόσεις μαζί με οικονομία), εαν πάλι θέλεις ντε και καλα βενζίνη ο νέος tsi (μονο turbo πλέον όχι κ compressor) του γκρουπ με απενεργοποίηση των κυλίνδρων δίνει πραγματική οικονομία (σαν diesel) μονο στην εθνική ομως (μετρημένα 3,5-4,0 λιτρα με 130 χλμ/ώρα). Αυτά..
Το ερώτημα είναι αν μπορεί κανείς να στραφεί εναντίον των εταιριών για εξαπάτηση
Υπάρχει τέτοια εμπειρία ?
Τι χρειάζεται για την τεκμηρίωση ?
Μήπως πραγματογνώμονας ?
Αρκεί το άρθρο του Auto Τρίτη ?
Τι επιπλέον και ...μείον Σημασία έχει ότι όλα αυτά τα βενζινοκίνητα καίνε από 7 έως 9 λίτρα! Προσωπικά για οικονομία το diesel ειδικά σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος Παραλδειγμα captur 1,5 110 άλογα καίει (εργοστασιακή 3,7) Πραγματική μετρημένη περίπου 4,5 Βάλε και την διαφορά τιμής diesel βενζίνας, κερδίζεις τα μισά χρήματα!!! Το ίδιο ισχύει και για το pegeot Τα ...άλλα απλά είναι ...συμφέροντα!
Κατα τα αλλα το αυτοτριτη διαφημιζε και διατυμπανιζε οτι τα βενζινοκινητα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα πετρελαιοκινητα!!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν στις δοκιμές που κάνατε μετρήσατε την κατανάλωση "στην αντλία" ή αν είδατε την ένδειξη των trip.
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα εγώ με την Mercedes C 180 μοντέλο 2010 εκτός Αθηνών σε ταξείδι προς Ιωαννίνα 6, 4 με 6, 5 ταχύτητα 120 με 130 όταν βαραινε το πόδι μου 8, 5 με 9. Εντός πόλης άμα έβλεπα 9 lt ( minimum)έτρεχα σπίτι και ανοιγα σαμπάνια.
Και ειδικά τώρα που η βενζίνη πήρε την ανηφόρα και θα φτάσει, απ ότι μου έλεγε ένας φίλος βενζινάς, τα 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα ,μακρυά απαπαπα.
Θα ανέμενα το άρθρο να αναφέρει την εργοστασιακή κατανάλωση, ώστε η σύγκριση να είναι άμεση και ουσιαστική.Το να αναφέρει απλά την διαφορά, δεν βοηθά στην σύγκριση.
Απάντηση: Η εργοστασιακή κατανάλωση αναγράφεται στην 3η φωτογραφία που βρίσκεται στην καρτέλα του κάθε μοντέλου.
Ειδικά το renegade σε βάζει φυλακή... πάντως η οικονομία στην πράξη δεν ειναι τόσο δύσκολη : εαν θέλεις πραγματική οικονομία πας σε diesel medsized (κατα προτίμηση γαλλικό που προσφέρει και επιδόσεις μαζί με οικονομία), εαν πάλι θέλεις ντε και καλα βενζίνη ο νέος tsi (μονο turbo πλέον όχι κ compressor) του γκρουπ με απενεργοποίηση των κυλίνδρων δίνει πραγματική οικονομία (σαν diesel) μονο στην εθνική ομως (μετρημένα 3,5-4,0 λιτρα με 130 χλμ/ώρα). Αυτά..
Γιατι δε μετρησατε τα suzuki και τα dacia που εχουν και καλες πωλησεις;Το βιταρα 1.6 μου δινει καλη μικτη καταναλωση περιπου 6 λτ τα100 χλμ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο αλλά θα γινόταν ακόμα περισσότερο αν συμπεριλαμβάνατε και την ένδειξη του trip computer!
Το ερώτημα είναι αν μπορεί κανείς να στραφεί εναντίον των εταιριών για εξαπάτηση Υπάρχει τέτοια εμπειρία ? Τι χρειάζεται για την τεκμηρίωση ? Μήπως πραγματογνώμονας ? Αρκεί το άρθρο του Auto Τρίτη ?