O fun to drive οδηγός θα βρει περισσότερο αδρεναλίνη στις εκτός δρόμου αναζητήσεις, όπου εκεί θα εκτιμήσει το X-Trail, με τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και την επιλογή «Lock» στην τετρακίνηση. Στην άσφαλτο περισσότερο δυναμισμό θα βρει στο RAV4.
O Value For Money θα βρει πολύ πιο προσιτή την τιμή του X-Trail στην έκδοση Acenta, που ωστόσο δεν έχει μεγάλη οθόνη αφής. Με αντίστοιχο εξοπλισμό το RAV4, αν και λίγο πιο ακριβό, διαθέτει 6 έτη εγγύηση δυσκολεύοντας την απόφαση…
O Tech-freak θα ενθουσιαστεί με τα υβριδικά σύνολα και τα σοφιστικέ κιβώτια ταχυτήτων των Honda CR-V και Toyota RAV4. Ο εξοπλισμός του πρώτου είναι πλήρης, όμως έχει και αυξημένη τιμή.
Nissan X-Trail 1,7 Blue dCi 150 PS 4x4 + Σχεδίαση, κινητήρας και πολιτισμένος χαρακτήρας, ποιότητα κατασκευής, ευχρηστία, ευρυχωρία, άνεση ανάρτησης, λειτουργία τετρακίνησης και απόσταση από το έδαφος - «Τσιμπημένη» κατανάλωση, όχι ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο, χωρίς οθόνη αφής στην έκδοση Acenta
Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 222 PS + Κατανάλωση, ποιότητα και στιβαρότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, άνεση και ποιότητα κύλισης, λειτουργία τετρακίνησης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 6ετής εγγύηση - Υφή κάποιων πλαστικών στην καμπίνα, χωρίς ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση με τροχούς 17 ιντσών, φόρος πολυτελείας