ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: CR-V & RAV4 σε επιδόσεις

38.853 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2020)

Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων που συνδυάζονται με ένα σοφιστικέ κιβώτιο μίας σχέσης, περνώντας την κίνηση στους 4 τροχούς. Από την πλευρά του το RAV4 χρησιμοποιεί ένα νέο βενζινοκινητήρα 2,5 λτ., που επίσης λειτουργεί σε κύκλο Atkinson (υπόσχεται κορυφαία θερμική απόδοση της τάξης του 41%) με επίσης μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (οι εισαγωγής ελέγχονται ηλεκτρικά και οι εξαγωγής υδραυλικά). Και εδώ φυσικά υπάρχει βοηθητικός ηλεκτροκινητήρας. Η συνδυαστική ισχύς είναι στα 222 άλογα και για τη μετάδοση της κίνησης, το κιβώτιο βασίζεται σε ένα πλανητικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί εν είδη CVT.

Πιο απλά τα πράγματα στην περίπτωση του X-Trail, που χρησιμοποιεί τον 16βάλβιδο 1.700άρη Blue dCi κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και 340 Nm ροπής. Η επιλογή της τετρακίνησης γίνεται από ένα περιστροφικό διακόπτη, όπου το σύστημα αποφασίζει μέσω των αισθητήρων του, πως θα κατανείμει την ροπή, ενώ υπάρχει και η επιλογή Lock, όπου «κλειδώνει» το ποσοστό της ροπής σε ποσοστό 50-50, στον εμπρός και πίσω άξονα για αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου.

Στην πράξη τώρα, ενώ ο συνδυασμός τετρακίνησης και χαμηλής κατανάλωσης είναι δύσκολο να επιτευχθεί, εδώ αναλογουμένων των περιστάσεων τα τρία μοντέλα τα καταφέρνουν πολύ καλά. Τα υβριδικά σύνολα αποδεικνύονται λιγότερο απαιτητικά σε μέση κατανάλωση, 7,1 λτ.  και 7,3 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. (C-RV και RAV4 αντίστοιχα), ενώ το X-Trail καίει 9,5 λτ./100 χλμ.. Η χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου ωστόσο μειώνει αυτό το χάντικαπ, καθώς σύμφωνα με τις ισχύουσες τιμές ανά 100 χλμ. σε ευρώ θα χρειαστείτε 11,4 ευρώ με το CR-V, 11,7 με το RAV4 και 13,1 ευρώ με τo X-Trail. Λόγω της φύσης των μοτέρ, όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάνετε εντός πόλης, τόσο θα πέφτει η κατανάλωση στα υβριδικά, ενώ όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάνετε εκτός πόλης τόσο θα πέφτει η κατανάλωση στο diesel.

Στον τομέα της λειτουργίας και των επιδόσεων και τα τρία μοντέλα θα σας ικανοποιήσουν με τον πολιτισμένο και αποτελεσματικό τους τρόπο. Τα αυτόματα κιβώτια των CR-V και RAV4 όπως και η μεγαλύτερη ισχύς δίνουν σαφές προβάδισμα έναντι του X-Trail στις επιδόσεις, ωστόσο από την άλλη ως CVT παράγουν θόρυβο στις απότομες επιταχύνσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL