ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό του CR-V αποτελείται κυρίως από καλοφινιρισμένα πλαστικά με τη συναρμογή να είναι πολύ υψηλού επιπέδου.

Αισθητά υψηλή η απτή ποιότητα και η στιβαρότατα στην ολοκαίνουργια καμπίνα του Toyota RAV4 5ης γενιάς. ¶φθονοι χώροι για μικρο-αντικείμενα.

Το επίπεδο της ποιότητας στην καμπίνα του Nissan X-Trail είναι ιδιαίτερα προσεγμένο με τα ποιοτικά υλικά να τονίζουν την αίσθηση αυτή.

Ο χώρος αποσκευών του RAV4 έχει φτάσει πλέον στα 580 λτ. Με την πτώση της 60:40 διαιρούμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων μπορεί να χωρέσει ένα ποδήλατο βουνού με τροχούς 29 ιντσών χωρίς την αφαίρεσή τους.

Πασάς κάθεσαι στο πίσω κάθισμα του X-Trail. Τα δύο ασύμμετρα μέρη του πίσω καθίσματος σύρονται εμπρός-πίσω και έχουν ρυθμιζόμενη πλάτη.

Μετρήσεις χώρων.

Value For Money

Εσωτερικό-Χώροι: Στα όρια του premium

38.856 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2020)

Τα εσωτερικά και των τριών μοντέλων διακρίνονται για τη στιβαρή και ποιοτική κατασκευή τους, με τα επίπεδα της συναρμογής να βρίσκονται σε υψηλά στάνταρ και το φινίρισμά τους να μην διαθέτει κάποια ατέλεια, ενώ σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει κάτι που να προβληματίζει σε θέμα εργονομίας ή πρακτικότητας.

Στην περίπτωση του X-Trail, συναντάμε αρκετό μαλακό αφρώδες πλαστικό, ενώ το τιμόνι και τα υλικά γενικότερα σου αφήνουν ποιοτική αίσθηση στην αφή. Το hi-tech στοιχείο προβάλλεται με την έξτρα οθόνη στον πινάκα οργάνων, με έναν πολύ περιεκτικό υπολογιστή ταξιδιού, ο οποίος δίνει πληροφόρηση μέχρι και για την κατανομή της ροπής στους δύο άξονες, καθώς και από το σύστημα infotainment με την έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών (από την έκδοση Connecta) στο κέντρο του ταμπλό.

Εξίσου ποιοτικά είναι και τα υλικά στο γεροδεμένο και ποιοτικό εσωτερικό του CR-V, όπου στην κεντρική κονσόλα, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα μπουτόν Drive, Park, Neutral και Reverse. Στον πίνακα οργάνων επίσης δεν υπάρχει στροφόμετρο, αλλά μια ηλεκτρονική μπάρα ένδειξης κατανάλωσης ισχύος.

Τα paddles, που υπάρχουν στο τιμόνι, δεν αλλάζουν σχέσεις στο κιβώτιο (δεν υπάρχουν άλλωστε), αλλά τονίζουν ή όχι την ανάκτηση ενέργειας, οπότε με πολλά συνεχόμενα τραβήγματα του «-» νιώθεις να φρενάρεις πολύ με τον κινητήρα. Αρκετά ποιοτικό δείχνει και το RAV4, με μαλακά και εξαιρετικά σε υφή υλικά. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι μεγάλοι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, αλλά και η 7 ιντσών οθόνη που δείχνει σα να αιωρείται. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Toyota RAV4 λανσάρει έναν πρωτοποριακό κεντρικό καθρέφτη: Όταν ο οδηγός το επιλέξει, από συμβατικός ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης μετατρέπεται σε ψηφιακό μόνιτορ προβολής της προς τα πίσω εικόνας. 

Χώροι: Σαν βασιλιάδες
Αμφότερα τα τρία μοντέλα προσφέρουν πρακτικές λύσεις στην καμπίνα και είναι ευρύχωρα. Tο RAV4 είναι ένα κλικ πιο ευρύχωρο για τους ψηλούς επιβάτες, ενώ το X-Trail έχει το πιο φαρδύ κάθισμα. Αισθητά μεγαλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ του RAV4 με 580 λτ. έναντι 565 του X-Trail και 497 λτ. του CR-V.

Value For Money: Συμφέρουν περισσότερο RAV4 και X-Trail
Με την τιμή τoυ CR-V να απέχει αρκετά, αν και απόλυτα πλήρες σε εξοπλισμό και με δωρεάν ασφάλιση για ένα χρόνο, η σύγκριση επικεντρώνεται στα Nissan X-Trail και Toyota RAV4. Μπορεί το μοντέλο της Toyota να είναι σχεδόν 5.000 ευρώ ακριβότερο, ωστόσο είναι πιο πλούσιο σε εξοπλισμό με πιο χτυπητή διαφορά την έγχρωμη οθόνη αφής, Στην αντίστοιχη έκδοση το X-Trail κοστίζει 35.890 ευρώ, ωστόσο διαθέτει τρία χρόνια εγγύηση έναντι 6 του RAV4.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
Moto