Το εσωτερικό του νέου Honda Civic ξεχωρίζει για την σύγχρονη και όμορφη εικόνα του, καθώς και την ποιότητα κατασκευής.
Εσωτερικό: Ανέβασε τον πήχη το Golf, κερδίζει σε χώρους το Civic
142.847 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2020)
Το VW Golf ανέβασε αρκετά τον πήχη σε θέμα ποιότητας, κοιτώντας προς τις premium κατασκευές της κατηγορίας. Το ταμπλό καλύπτεται από πλούσιο και μαλακό υλικό, η συναρμογή είναι άριστη, ενώ και τεχνολογικά η VW το πήγε σε άλλο επίπεδο. Δύο οθόνες, μία αντί πίνακα οργάνων και μία 8,25 ιντσών για τα πολυμέσα, φωνητικές εντολές και το κυριότερο κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται με πλήκτρα αφής ή μέσω της οθόνης. Αν θέλαμε πάντως να του προσάψουμε κάτι αυτό θα ήταν ο σχετικά σκοτεινός και μουντός διάκοσμος, ενώ χρόνος εξοικείωσης με το infotainment θα χρειαστεί.
Αδικείται θα λέγαμε με τη σύγκριση η καμπίνα του Honda Civic, που είναι επίσης από αυτές που ξεχωρίζουν στην κατηγορία. Ξεκινώντας από τον διάκοσμο, το Civic ξεχωρίζει μέσω της εμπνευσμένης του εικόνας και τον high-tech χαρακτήρα που προβάλλει. Όλα τα στοιχεία ενοποιούνται με το ταμπλό και δεν διαχωρίζονται τμηματικά, ενώ στο ταμπλό ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Από κάτω η «αιωρούμενη» βάση της κονσόλας, εκτός από πρακτικότητα, προσθέτει πόντους στην ιδιαίτερη αισθητική του. Σε υψηλό επίπεδο και η ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακών καλής ποιότητας υλικών και εξαιρετικό επίπεδο συναρμογής και φινιρίσματος. Και εδώ το infotainment θέλει χρόνο.
Το Civic θα πάρει την «εκδίκησή» του στους χώρους, καθώς αν και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ίδιο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών (155 χλστ.), το Civic διαθέτει 5 εκ. φαρδύτερο κάθισμα, άρα χωράει πολύ πιο άνετα τρεις ενήλικες πίσω, ενώ διαθέτει και πορτ-μπαγκάζ μεγαλύτερο κατά σχεδόν 100λτ..
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια!
Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο.
Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά.
Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο!
Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά??
Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία.
Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει.
Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο.
Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο.
Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια! Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο. Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά. Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο! Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά?? Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία. Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει. Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο. Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο. Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Μην συγγρινετε τη Μπαρτσελόνα (χοντα) με τη Κάτω ραχουλα (γκολφ).....
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.