Σε οριακές συνθήκες το Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Κινητήρες: Στα ίδια άλογα, αλλά με διαφορές
142.844 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2020)
Τα δύο μοτέρ μπορεί να τα χωρίζουν 500 ολόκληρα κ.εκ. και ένας παραπάνω κύλινδρος, ωστόσο έχουν σχεδόν ίδια ιπποδύναμη, με 126 ίππους για το Civic και 130 για το Golf και ακριβώς ίδια ροπή που ανακοινώνεται στα 200 Nm. Ο 1,0 λτ. VTEC Turbo κινητήρας του Civic έχει απωλέσει τρία άλογα μετά το facelift, ωστόσο εξακολουθεί να διατηρεί το καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς να «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές, με την τρικύλινδρη χροιά πάντως να γίνεται αντιληπτή. Από την άλλη ο 1,5 λτ. TSI βγάζει περισσότερη άνεση στη λειτουργία του έχοντας πιο μεστή λειτουργία στο μεσαίο κομμάτι και κρατώντας χαμηλά τα επίπεδα του θορύβου. Επιπλέον, ο 1,5 TSI κερδίζει σε επιδόσεις, αλλά και σε κατανάλωση στην πράξη.
Στο δρόμο: Εξίσου αποτελεσματικά, αλλά πιο απολαυστικό το Civic
Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι η διάταξη της πίσω ανάρτησης, με το Civic να διαθέτει την -ασφαλώς καλύτερη- επιλογή των πολλαπλών συνδέσμων, συγκριτικά με τον ημιάκαμπτο άξονα του Golf. Οδηγικά λοιπόν, το Civic είναι άνετο στο δρόμο με πολύ καλή σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Παράλληλα η σύζευξη οδηγού-οδοστρώματος γίνεται εξαιρετικά από το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα σε οριακές συνθήκες το Civic να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το πίσω μέρος να είναι πρόθυμο να συμμετάσχει, όποτε θελήσει ο οδηγός.
Από τη άλλη το Golf ενώ διαθέτει και αυτό προβλέψιμες αντιδράσεις και από πρόσφυση άλλο τίποτα, δεν μετουσιώνει την αποτελεσματικότητά του σε ευχαρίστηση. Ωστόσο είναι τρομερός ο τρόπος που ισοπεδώνει τις ανωμαλίες και η ευθυβολία του σε μεγάλες ταχύτητες, με την ποιότητα κύλισής του να αριστεύει, καθώς μέσα στην καμπίνα εισέρχονται ελάχιστοι θόρυβοι από το δρόμο ή τον αέρα, όπως φάνηκε και από τις μετρήσεις μας.
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια!
Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο.
Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά.
Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο!
Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά??
Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία.
Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει.
Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο.
Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο.
Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια! Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο. Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά. Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο! Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά?? Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία. Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει. Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο. Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο. Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Μην συγγρινετε τη Μπαρτσελόνα (χοντα) με τη Κάτω ραχουλα (γκολφ).....
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.