Japan Vs Germany: Honda Civic απέναντι στο VW Golf
142.871 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2020)
Με τιμή πάνω-κάτω στα 23.000 ευρώ και ιπποδύναμη στα 130 άλογα, Honda Civic και VW Golf δίνουν ένα ακόμη ντέρμπι μεταξύ τους. Τι έκβαση θα έχει ο αγώνας;
Honda Civic vs VW Golf, VW Golf vs Honda Civic. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα ντέρμπι αιωνίων, ένα ντέρμπι που έχει ξεκινήσει εδώ και 50 χρόνια, αφού το ιαπωνικό μοντέλο έχει φτάσει αισίως τα 48, και το γερμανικό τα 46. Ένα ντέρμπι το οποίο δύσκολα βγάζει νικητή, ένα ντέρμπι που πάνω του πέφτουν όλα τα φώτα της δημοσιότητας γιατί και τα δύο μοντέλα αποτελούν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της αυτοκίνησης σε Ευρώπη και Ασία, ένα ντέρμπι ανάμεσα σε δύο μάρκες που οι πιστοί φίλοι έχουν ιδιαίτερες «οπαδικές» σχέσεις… Μπαίνουμε λοιπόν κάπου στη μέση, σαν διαιτητές, και επιχειρούμε μια αντιπαράθεση μεταξύ τους, με κοινό παρανομαστή τόσο την ιπποδύναμη, όσο και την τιμή. Συγκεκριμένα, με τιμή 20.650 ευρώ έρχεται το Honda Civic στην έκδοση 1,0 Comfort, λίγο πιο πάνω το VW Golf στην έκδοση 1,5 Life (21.700 ευρώ). Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν!
Σχεδίαση: Με περισσότερο χαρακτήρα το Civic
Οι σχεδιαστές της Honda με το Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις (4,52 μ.) δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Από την άλλη το Golf δεν αλλάζει φιλοσοφία στη σχεδίασή του, επιμένοντας στις κλασσικές γραμμές που το χαρακτηρίζουν… 8 γενιές τώρα. Πάντως στη νέα γενιά ο δυναμισμός τονίστηκε λίγο στο εμπρός καπό με την καμπύλη στην εμπρός άκρη του και τα δυο έντονα νεύρα κατά μήκος του, ενώ στοιχεία όπως το σχέδιο των LED σωμάτων αποτελούν ευπρόσδεκτες μοντέρνες λεπτομέρειες.
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια!
Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο.
Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά.
Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο!
Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά??
Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία.
Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει.
Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο.
Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο.
Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.
Η σύγκριση είναι πάντα «πιασάρικη», καθώς ...κρατά χρόνια αυτή η κολόνια! Πριν πολύ λίγες μέρες βρέθηκα στο εσωτερικό του νέου γκολφ, καθώς φίλη μου (κρατήστε το) αλλάζει αυτοκίνητο. Όσοι νομίζετε ότι ξέρετε πως είναι το εσωτερικό του, απλά δεν έχετε εικόνα. Κυριολεκτικά. Τωρα, επι του άρθρου, έχουμε να κάνουμε με 2 κορυφαία μοντέλα, με το γκολφ να είναι best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη με +400k οχήματα κάθε χρόνο. Τώρα πως εμείς ξέρουμε κ όλη η υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι, είναι θέμα για άλλο άρθρο! Τουρμπάτο κ downsized και το civic... βρε πως αλλάζουν τα πράγματα, και 3κυλινδρο. Λίγα χρόνια πριν αδιανόητο, σωστά?? Έχω ξαναπεί ότι εκφράσεις: Γερμανικός κουβάς, Ιαπωνικός τέντζερης, δεν αποτελούν επιχειρηματολογία. Δυστυχώς πολύ πιο συντηρητικό το civic στο εσωτερικό, κυρίως όμως ιδιαίτερο εξωτερικά. Όχι ιδιαίτερο όπως το c-hr της Toyota, που είναι εντυπωσιακό αλλά μάλλον ασχημουλικο, και ο λόγος που γυναίκα ΔΕΝ το επιλέγει ποτέ! Έχει κάτι, από fast & furious, κ αυτό αποτρέπει. Από τεχνολογια, σαν προϊόν γενικά, είναι κορυφαίο, κ όσο επιλέγεις ισχυρότερο μοτέρ τόσο πιο πλήρες γίνεται. Συνολικά, πλην εμφάνισης που εν μέρη είναι υποκειμενικό, το σιβικ είναι ολοκληρωμένο. Όμως, ας σκεφτούμε ότι πολλοί νέοι κ νέες, δεν έχουν ιδέα τι είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι, και ούτε τους ενδιαφέρει! Εξάλλου οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις κάνουν θαύματα! Ούτε ενδιαφέρει την φίλη μου αν το εύρος της ροπής είναι μεγαλύτερο. Εμφάνιση, «μάρκα», «όμορφο μέσα», συνδεσιμότητα, τιμή, κ να είναι ψηλό....!
Μην συγγρινετε τη Μπαρτσελόνα (χοντα) με τη Κάτω ραχουλα (γκολφ).....
Αγαπητοί, τυγχάνει να είμαι κάτοχος golf και παλιότερα Honda. To Golf είναι πράγματι αρκετά καλο αυτοκίνητο με αρίστη δικη συμπεριφορά. Παρόλα αυτά παρουσιάζει αρκετές βλάβες συχνά, σε σχέση με το Honda που είναι αθάνατο. Τεχνολογικά το Golf είναι υποδεέστερο του Honda σε θεάματα αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο. Tο λιγότερο που θα μπορούσε να κανει η VW εάν πιστεύει στα αυτοκίνητα της και σέβεται τους πελάτες της είναι να δώσει και αυτή 5 χρονια εγγύηση όπως Honda.
Κύριοι, η honda είναι μακράν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα, συγκρινόμενη με την μέτρια vw. Δεν θυμάμαι πλέον πόσες φορές έχω δει vw φορτωμένο σε οδική βοήθεια. Πολλά είναι επίσης τα παράπονα φίλων, και γνωστών για την αναξιοπιστία των Γερμανών, ηλεκτρικά προβλήματα, κάψιμο λαδιών είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Honda λοιπόν με κλειστά μάτια.