Φθηνότερο όλων είναι το Ford Focus με τα 125 άλογα, που έχει και 8 χρόνια εγγύηση
Αυτονομία ταξιδιού πάνω από 1.000 χλμ. για το Astra των 130 ίππων και κόστος 9 ευρώ/100 χλμ.
Πιο ευχάριστο στο δρόμο το Ford, καλή ποιότητα κύλισης για το Volkswagen που έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και 150 άλογα
Ξεκινάμε από την τιμή αγοράς, αξιολογώντας τις εμπορικά δημοφιλείς αλλά και value for money εκδόσεις εξοπλισμού των τριών μοντέλων. Φθηνότερο όλων είναι το Ford Focus που στην σπορτίφ έκδοση ST-Line κοστίζει 25.929 ευρώ (2ο επίπεδο εξοπλισμού), έχοντας και το πρόσθετο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της 8ετούς εργοστασιακής εγγύησης. Ακολουθεί σε τιμή το Opel Astra της έκδοσης Executive (27.000 ευρώ). Τέλος, το Volkswagen Golf κοστίζει 31.850 ευρώ στη μεσαία αλλά πλούσια έκδοση More. Το best-seller μοντέλο της Volkswagen, πάντως, έχει πολύ πιο φθηνή επιλογή, στα 23.950 ευρώ με τον 1,5 TSI κινητήρα των 116 ίππων, η οποία και αυτή έχει το ενδιαφέρον της.
Εξοπλισμός: Το Focus έχει τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας, το Golf έχει τις ηλεκτρικές ευκολίες που θες σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο
Από εξοπλιστικής άποψης, υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες στις οποίες μπορούμε να σταθούμε. Για παράδειγμα, το Focus έχει την μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (13,2 ιντσών) και είναι το μοναδικό με αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό και προβολείς που στρίβουν όταν στρίβεις το τιμόνι.
Από την άλλη πλευρά, δεν έχει αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας και σύστημα αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ., όπως τα δύο γερμανικά μοντέλα. Στην περίπτωση του Astra δεν υπάρχουν ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ενώ στο Golf υπάρχει έξτρα χρέωση για το σύστημα πλοήγησης. Συνολικά, πάντως, το μοντέλο της Volkswagen έχει τις ηλεκτρικές ευκολίες που θα αναζητήσεις σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο (αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες βροχής, είσοδος χωρίς κλειδί) και στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων (όπως και το Astra).
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Ford Focus, Vs Opel Astra Vs VW Golf.