Γύρω στα 6,5 λίτρα κατανάλωση είδαμε με τον 1,5 TSΙ των 150 ίππων του Golf, το οποίο ενεργοποιεί το σύστημα ACT απενεργοποίησης 2/4 κυλίνδρων για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία σε συνθήκες ταξιδιού.
Δεν βρίσκεις εύκολα diesel αυτοκίνητο να πωλείται ακόμη στην αγορά, για αυτό και η επαναφορά του πετρελαιοκίνητου Opel Astra στην γκάμα του μοντέλου είναι μία εξέλιξη που χαροποιεί πολλούς «χιλιομετροφάγους». Διότι με αυτονομία ταξιδιού πάνω από 1.000 χλμ. το diesel Astra εξασφαλίζει μακρινές αποστάσεις με... κοντινές επισκέψεις στην τσέπη μας. Μέση κατανάλωση στο ταξίδι στα 4,5 λτ./100 χλμ. κατέγραψε το AutoΤρίτη Test Center, με την μέση πραγματική κατανάλωση των 5,8 λίτρων να σημαίνει πως για κάθε 100 χλμ. με το Opel Astra θα πληρώνεις περίπου 9 ευρώ (τιμή πετρελαίου κίνησης στα 1,58 ευρώ/λτ.).
Τα αντίστοιχα νούμερα για τα Ford και Volkswagen είναι 13-14 ευρώ, με την κατανάλωσή τους να κυμαίνεται μεταξύ 7-7,5 λτ./100 χλμ.. Βέβαια, επειδή μιλάμε για και πάλι για διαφορετική τεχνολογία υπάρχουν και συγκεκριμένα πλεονεκτήματα. Τουτέστιν με το Focus δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, ενώ με το Golf έχεις 150 άλογα και κινητήρα 1.500 κυβικών.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, η μεγαλύτερη ιπποδύναμη του Volkswagen εξασφαλίζει πολύ καλή επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.) και ρεπρίζ, ενώ το αυτόματο κιβώτιο του Astra πιο άμεσες ρεπρίζ και γρήγορες προσπεράσεις (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα).