Ο TSI κινητήρας του
T-Roc μπορεί να έχει τη μικρότερη συγκριτικά απόδοση (115 ίπποι), προσφέρει ωστόσο καλύτερες επιδόσεις και τιμές κατανάλωσης.
Κινητήρες: Πιο σβέλτο & οικονομικό το VW T-Roc
51.019 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2020)
Οι κινητήρες που κινούν τις βασικές εκδόσεις και των 3 αυτοκινήτων είναι τρικύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι και έχουν χωρητικότητα 1,0 λίτρου. Αν και αυτός του Kona έχει μεγαλύτερη απόδοση (120 έναντι 115 ίππων του T-Roc και 117 του Juke) οι επιδόσεις είναι καλύτερες στο πιο «αδύναμο» T-Roc, με μικρή διαφορά στις επιδόσεις από στάση αλλά μεγαλύτερη στις ρεπρίζ. Αυτό επιτυγχάνεται από το περιορισμένο του βάρος αλλά και την σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου του T-Roc, το οποίο μάλιστα υπερτερεί και στην πραγματική κατανάλωση βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα o 1.000άρης TSI κινητήρας του T-Roc χρειάζεται 6,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Το Juke ικανοποιεί με τις επιδόσεις του αλλά έχει μια σχετικά μακριά κλιμάκωση η οποία βοηθάει και την κατανάλωση να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ ο T-GDi κινητήρας του Kona είναι ο πιο πολιτισμένος όσον αφορά στα λειτουργικά του χαρακτηριστικά ωστόσο καταναλώνει αρκετά ιδιαίτερα αν πιεστεί.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.