Το εσωτερικό τoυ VW T-Roc παρουσιάζει όμορφο και σύγχρονο διάκοσμο από τη βασική του έκδοση ενώ η σχεδίαση δέχεται μεγάλες πινελιές εξατομίκευσης.
Eσωτερικό: Νεανικά & σύγχρονα με μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης
50.925 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2020)
H ξεχωριστή εικόνα των τριών αυτοκινήτων επιβεβαιώνεται και από το εσωτερικό τους. Και εκεί είναι έντονος ο νεανικός τους χαρακτήρας όμως και πάλι διαμορφώνεται από διαφορετικά στοιχεία.
Το Hyundai Kona είναι ευχάριστο σχεδιαστικά με νεανικό αέρα και σύγχρονο διάκοσμο αν και διαθέτει το πιο συμβατικό σχεδιαστικά εσωτερικό εκ των τριών μοντέλων της δοκιμής. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια μονόχρωμη οθόνη 4ιντσών ενώ προαιρετικά μπορεί να δεχθεί το σύστημα infotainment με οθόνη 7 ή 8 ιντσών αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τον σύγχρονο χαρακτήρα του. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με τον οδηγό να κάθεται ψηλά και να είναι δέκτης καλής εργονομίας. Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά -όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας- με την ποιότητα κατασκευής του είναι καλή με αντίστοιχα καλό επίπεδο φινιρίσματος αλλά και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης.
Η εικόνα στο εσωτερικό του Nissan Juke είναι ξεχωριστή και όμορφη από τη βασική έκδοση, ωστόσο ο διάκοσμός είναι λιτός. Από το επόμενο εξοπλιστικό στάδιο της έκδοσης Acenta όμως η εικόνα αλλάζει ριζικά και αποκτά πιο high-tech στοιχεία όπως πίνακα οργάνων με οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών αλλά και σύστημα infotainment με αιωρούμενη οθόνη αφής 8 ιντσών. Παρά τα σκληρά πλαστικά και εδώ, η ποιότητα είναι καλή ενώ και πάλι οι εξατομίκευση είναι κορυφαία και αναβαθμίζει τον διάκοσμο και σε επίπεδο ποιότητας, με την εφαρμογή μιας κεντρικής φάσας από μαλακό υλικό στο ταμπλό.
Το VW T-Roc είναι μοντέρνο και όσο ψηφιακό χρειάζεται από τη βασική του έκδοση και ευχαριστεί με την φιλικότητά του προς τον χρήστη αλλά και την ποιότητά του, αν και σε αυτό συναντάμε αποκλειστικά σκληρά πλαστικά παντού, με κορυφαία ωστόσο συναρμολόγηση. Όπως και στα υπόλοιπα, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα διαφοροποίησης του διακόσμου στις πιο πλούσιες εκδόσεις ή σε προαιρετικό επίπεδο, τονίζοντας και εδώ το νεανικό και ξεχωριστό χαρακτήρα, ωστόσο από τη βασική έκδοση το T-Roc είναι το μόνο που προσφέρει σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών.
Χώροι: Υπεροχή για T-Roc, κοντά το Juke
Αρχικά είναι ξεκάθαρο πως σε κανένα από τα τρία οχήματα δεν πρόκειται κάποιος εν δυνάμει αγοραστής να δυσκολευτεί να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας χωροταξικά. Υπάρχουν ωστόσο διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων και οι εξωτερικές διαστάσεις είναι αυτές που δίνουν τον τόνο. Το μεγαλύτερο συνολικά VW T-Roc, προσφέρει τον πιο άνετο «αέρα» για τα κεφάλια ενώ το αξιόλογο μεταξόνιο του Juke του δίνει ένα πλεονέκτημα στο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Δυνατή μάχη δίνουν τα δύο αυτά αυτοκίνητα και όσον αφορά στο χώρο αποσκευών τους με το Τ-Roc να κερδίζει με τα 445 λίτρα του.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.