¶νετο και ταυτόχρονα αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες είναι το VW T-Roc χωρίς να προσεγγίζει τα άκρα σε καμία πλευρά.
Στο δρόμο: Πιο άνετο το Kona, πιο οδηγοκεντρικό το Juke
51.021 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2020)
Το οδηγικό προφίλ των τριών αυτοκινήτων διαφέρει αισθητά αν και ο κύριος σκοπός τους που είναι να προσφέρουν άνεση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά έχει επιτευχθεί απόλυτα και από τους 3 κατασκευαστές που εκπροσωπούν.
Η οδική συμπεριφορά τόσο του Hyundai Kona όσο και του VW T-Roc είναι εστιασμένη περισσότερο ως προς την άνεση και έτσι είναι σε θέση να καλύψουν τις άνετες μετακινήσεις πρωτίστως, προσφέροντας παράλληλα και ευχάριστο χαρακτήρα για ένα νέο σε ηλικία οδηγό. Στη μεταξύ τους «κόντρα» το Kona έχει πιο μαλακή ρύθμιση ανάρτησης, προσφέροντας ελαφρώς καλύτερα επίπεδα άνεσης, ενώ το T-Roc όντας πιο σφιχτό, προσφέρει αντίστοιχα ελαφρώς καλύτερη οδηγική αίσθηση.
Το Nissan Juke προβάλλει ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικά προφίλ για τον νέο οδηγό. Η ανάρτηση έχει σφιχτή σχετικά ρύθμιση όμως παρουσιάζει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά. Το Juke έτσι αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και διακρίνεται για την καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ παράλληλα εμφανίζει σχετικά περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές και ρυθμίσιμη συμπεριφορά στο όριο. Με δεδομένο πως τώρα ο οδηγός «κάθεται» καλύτερα και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια (τιμόνι-επιλογέα), το νέο Juke εύκολα μπορεί να τοποθετηθεί ανάμεσα στα πιο ευχάριστα μοντέλα της.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.
Πως ειναι δυνατον το φθηνο Kona να δινει 5 ετη,και το ακριβο T-ROC να δινει νομιζω 2 ετη,κατι δεν κολαει εδω,γνωμη μου πιστευω οτι το Kona ειναι το πιο αξιοπιστο απο τα τρια ,τα ''αξιοπιστα ''γερμανικα ανηκουν σε αλλες εποχες.