Οι Hyundai και Mitsubishi έχουν μια μακρά και αξιόλογη πορεία στην αγορά των SUV μοντέλων, πολύ πριν αυτή ξεκινήσει να «ακμάζει» και να φτάνει στα επίπεδα πωλήσεων που βρίσκεται σήμερα. Η Renault από την άλλη μπήκε δυνατά σε αυτήν την κατηγορία με το Kadjar και τις δυνατές…. «πλάτες» του αδελφού Qashqai, του δημοφιλέστερου μοντέλου της αγοράς, ενώ πρόσφατα ανανεώθηκε και αισθητικά. Ας δούμε όμως την μάχη των τριών αυτών SUV σε όλους τους τομείς, σημειώνοντας εδώ πως, τόσο το Eclipse Cross της Mitsubishi, όσο και το Hyundai Tucson είναι διαθέσιμα και σε 4κίνητες εκδόσεις, ενώ το Renault Kadjar προσφέρεται αποκλειστικά ως δικίνητο.
Εμφάνιση: Καθένα με τον τρόπο του…
Η εμφάνιση είναι ένα σημαντικό στοιχείο και για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, με τα τρία μοντέλα της δοκιμής να εκφράζουν το καθένα με τον δικό του τρόπο τον crossover χαρακτήρα.
Το Mitsubishi Eclipse Cross αναμφισβήτητα είναι αυτό που «κλέβει» τις εντυπώσεις μέσω της ιδιαίτερης και ξεχωριστής του σχεδίασης. Διαθέτει ένα εντυπωσιακό εμπρός μέρος που μαρτυρά τους σχεδιαστικούς δεσμούς του με τα μεγαλύτερα SUV της εταιρείας, ενώ το μεγάλο highlight του είναι η κουπέ αισθητική στο πίσω μέρος, στοιχείο που το καθιστά ως ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα της κατηγορίας.
Το Hyundai Tucson δεν είναι αντίστοιχα τόσο «φλύαρο» αισθητικά, με το γενικό του προφίλ να μπορεί να περιληφθεί στα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Το Tucson εκφράζει χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές ένα αβίαστο σπορ στιλ το οποίο απορρέει κυρίως από τις αναλογίες του αμαξώματος, ενώ την ίδια στιγμή διακρίνεται και για το εκλεπτυσμένο appeal του διαμορφώνοντας ένα επιβλητικό αισθητικά μοντέλο.
Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας ήταν και ο πρωταρχικός στόχος της Renault για το ανανεωμένο Kadjar, καταφέρνοντας με μερικές ανασχεδιασμένες λεπτομέρειες να τονίσει αυτό του το χαρακτηριστικό. Αυτές εστιάζονται στην ανανεωμένη μεγάλη μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault στο εμπρός μέρος, τον επανασχεδιασμένο προφυλαχτήρα, τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και τις ενθέσεις χρωμίου στα πλαινά κρύσταλλα, ενώ διατηρεί και τους χαρακτηριστικούς τονισμένου θόλους, προσθέτοντας στο σύνολο και την απαραίτητη δυναμική.
Τι τελη κυκλοφορίας έχουν και πόσο θα πάνε με τα νέα μέτρα;
to eclipse cross exei telh 294. to phra prosfata