ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Το Huyndai Tucson θα εξυπηρετήσει με άνεση όχι μόνο τον απλό οικογενειάρχη αλλά και όποιον διεκδικήσει λίγη περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση.

Οδική συμπεριφορά: Κοινός παρονομαστής η άνεση

80.059 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2020)

Η άνεση είναι το βασικό ζητούμενο σε αυτή την κατηγορία και αν και με μικρές διαφοροποιήσεις, τα τρία αυτοκίνητα της δοκιμής χαρακτηρίζονται από την ικανότητά τους  και την ευκολία τους να μεταφέρουν με ασφάλεια μια οικογένεια.

Το Hyundai Tucson εντυπωσιάζει με την κύλισή του και αποδεικνύεται το πιο άνετο συγκριτικά, με την ανάρτησή του να απορροφά αποτελεσματικά τις περισσότερες ακόμα και έντονες ανωμαλίες. Το αυξημένο βάρος του και η μαλακή του ανάρτηση σαφώς και επιτρέπουν κάποιες κλίσεις του αμαξώματός του σε δρόμο με στροφές αλλά σε λογικά πλαίσια και χωρίς να διαταράσσεται η ισορροπία του. Αν και η αίσθησή του δεν προδιαθέτει τον οδηγό, το Tucson δεν έχει πρόβλημα και σε πιο ανήσυχες επιθυμίες εκμεταλλευόμενο τον ισχυρό του κινητήρα, αποτελώντας έτσι ένα ασφαλές και ευχάριστο, για τα δεδομένα της κατηγορίας μοντέλο, που μπορεί να κινηθεί με ευκολία και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Mitsubishi Eclipse Cross ισορροπεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο ως προς την άνεση και την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Είναι σχετικά σφιχτό σε αίσθηση ωστόσο περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, ενώ την ίδια στιγμή εμφανίζει περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Το Eclipse Cross θα στρίψει έτσι σβέλτα και με ασφάλεια, ενώ αυτό σε συνδυασμό με τον ικανό του κινητήρα, το καθιστούν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά μοντέλα της κατηγορία, αν και η τεχνητή βαριά αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και η μέτρια αμεσότητά του, υπενθυμίζουν πως πρόκειται για ένα crossover όχημα.

Το Kadjar ως γνήσιο Renault είναι και μετά την ανανέωσή του και  πάλι προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών, ενώ επιδεικνύει αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, καθιστώντας το έτσι, ιδιαίτερα άνετο στα μακρινά ταξίδια. Η σχετικά μαλακή του ανάρτηση δέχθηκε βελτιστοποιήσεις και είναι σε θέση να  διαχειρίζεται καλύτερα τον όγκο και το βάρος του αμαξώματος στις μετατοπίσεις, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σε δρόμο με στροφές παρά την ύπαρξη κλίσεων, να μην αλλοιώνεται η σταθερότητά του και να μην εμφανίζονται υποστροφικές τάσεις.

Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή, ειδικά από το μπροστινό του μέρος, παρότι το ελαφρύ τιμόνι και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δεν προδιαθέτουν για υπερβολές από πλευράς του.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN