Παρά το γεγονός πως είναι ο μικρότερος σε απόδοση και χωρητικότητα, ο κινητήρας του Kadjar τα καταφέρνει πολύ καλά τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση.
Κινητήρες: Πιο ισορροπημένος του Kadjar
80.063 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2020)
Οι κινητήρες των 3 μοντέλων είναι βενζίνης και ενσωματώνουν σύστημα υψηλής πίεσης και υπερτροφοδότηση ενώ στο σύνολό τους προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Ο μικρότερος σε χωρητικότητα και απόδοση κινητήρας των 1,33 λίτρων του Kadjar (με 140 ίππους) εντυπωσιάζει με το τράβηγμα και τη λειτουργία του ενώ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.517 κιλών. Η σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, του χαρίζει μάλιστα πολύ καλές συγκριτικά τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει, ενώ αποδεικνύεται και ο πιο οικονομικός σε πραγματικές συνθήκες, καταναλώνοντας μόλις 7,8 λτ./100 χλμ..
Με απόδοση 177 ίππων από 1,6 λίτρων κινητήρα, το Tucson είναι το ισχυρότερο της παρέας, με το μοτέρ να τραβάει θετικά από τις χαμηλές στροφές και να δείχνει επάρκεια δύναμης και πιο ψηλά. Επιπλέον είναι ήσυχος και αποδεικνύεται ικανός προσφέροντάς καλές επιδόσεις ακόμα και στην 4κίνητη έκδοση που μετρήσαμε. Η κατανάλωσή του ωστόσο, ξεφεύγει σημαντικά από των άλλων δύο, απαιτώντας 9,7 λτ./100 χλμ. βενζίνης.
Ο 1,5 λίτρων κινητήρας ΜIVEC του Mitsubishi Eclipse Cross των 163 ίππων, είναι και αυτός πολιτισμένος και τραβάει πειθήνια και θετικά μέχρι και τον κόφτη. Ενδεικτικό και εντυπωσιακό επίσης, είναι το νούμερο των 8,8 δλ. που χρειάζεται για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, χρόνος που μπαίνει στο μάτι των GTi μοντέλων της κατηγορίας. Στα πλεονεκτήματά του συγκαταλέγονται η χαμηλή στάθμη θορύβου, αλλά και η συγκρατημένη κατανάλωση με ρεαλιστικές τιμές στα 8,9 λτ. μεικτής διαδρομής.
Τι τελη κυκλοφορίας έχουν και πόσο θα πάνε με τα νέα μέτρα;
to eclipse cross exei telh 294. to phra prosfata