Γεροδεμένο, καλοφινιρισμένο και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του νέου Hyundai i10. Oι χώροι για τους επιβάτες είναι απρόσμενα άνετοι, ο χώρος αποσκευών top για την κατηγορία των μίνι. Η οθόνη αφής δεν είναι στάνταρ στη βασική έκδοση σε αντίθεση με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας.
Όντας μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με μακρύτερο μεταξόνιο, το VW Polo είναι λογικό να προσφέρει πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών. Ωστόσο, στο i10 έχει γίνει εξαιρετική εκμετάλλευση και έτσι όντας κορυφαίο στην κατηγορία του δεν μένει αισθητά πίσω από το Polo προσφέροντας μάλιστα και περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια όλων των επιβατών. Το Polo πάντως υπερτερεί αισθητά σε χώρο αποσκευών με 351 λτ. έναντι 252 λτ. του i10. Τα πλαστικά του i10 είναι σκληρά, όπως είναι ο κανόνας στην κατηγορία, αλλά δείχνουν γεροδεμένα και πολύ καλά φινιρισμένα. Σκληρά όμως είναι και του Polo στη βασική έκδοση, με το γερμανικό μοντέλο να αφήνει πάντως μια πιο ποιοτική συνολικά αίσθηση. Από την άλλη, από τη βασική του κιόλας έκδοση, το νέο Hyundai i10 προσφέρει στάνταρ σύστημα e-call και πακέτο ασφάλειας Hyundai Smartsense, το οποίο μεταξύ άλλων περιέχει: Aυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής και ενεργητικής διατήρησης λωρίδας, προειδοποίησης σύγκρουσης, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων και ειδοποίηση απόσπασης του οδηγού. Επιπλέον, στοιχεία όπως η ασύρματη φόρτιση για το κινητό, οι υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink, η συνδεσιμότητα Apple Car Play και Android Auto και το σύστημα navigation δίνουν επιπλέον πόντους καθώς δεν αποτελούν κανόνα στα μίνι, ούτε καν και στα μοντέλα της κατηγορίας του Polo. Το Polo δεν έχει ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής και ενεργητικής διατήρησης λωρίδας, έχει όμως στάνταρ από τη βασική έκδοση στάνταρ οθόνη αφής 6,5, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, κλήση ανάγκης, αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, αλλά και υπηρεσίες We Connect.
Ρε παιδιά 7 λιτρα καίει η δίλιτρη BMW 15ετίας μου.. Πως γίνεται να καταναλώνει τοσα ενα μινι του 21;