To VW Polo προσφέρει μια σαφώς πιο ευρεία γκάμα κινητήρων, που ξεκινάει από τον 3κύλινδρο 1,0 MPI των 80 ίππων. Μετά έρχεται ο turbo 1,0 ΤSI με 95 ή 115 ίππους, ο 1,5 TSI με 150 ίππους και στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και φυσικά ο 2λιτρος του GTi με τα 200 άλογα. Όσοι ψάχνουν οικονομία ο 1,0 TGI των 90 ίππων είναι ότι καλύτερο χάρη στη δυνατότητά του να καίει και φυσικό αέριο, ενώ διαθέσιμος είναι και ο diesel 1,6 TDI με 95 ίππους. Όπως και για τον 1,0 TSI 115 PS έτσι και στον diesel προσφέρεται προαιρετικά και το σοφιστικέ DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τo i10 είναι διαθέσιμο προς το παρόν μόνο με ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,0 λτ με 67 ίππους και 1,2 λτ με 84 ίππους (αναμένεται και ο turbo 1,0 Τ-GDI με 100 ίππους). Σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού διαθέσιμο εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο είναι και αυτοματοποιημένη μηχανικό για περισσότερη ευκολία στην πόλη.
Στην πράξη τώρα ο βασικός κινητήρας του Polo είναι αρκετά πιο οικονομικός (5,8 λτ./100 χλμ.), αλλά δεν κρύβει την 3κύλινδρη φύση του και οι 80 ίπποι δεν τα βγάζουν τόσο άνετα πέρα με το βαρύτερο και μεγαλύτερο αμάξωμα (0-100 σε 16,0 δλ. 60-100 με 4η σε 16,8 δλ., 80-120 με 5η σε 24,7 δλ. και τελική 171 χλμ.ώρα). Από την άλλη, ο αντίστοιχης απόδοσης 1,2 λτ. κινητήρας του i10, ως 4 κύλινδρος είναι πιο πολιτισμένος με τα 84 να κινούν σαφώς πιο άνετα το μικρό και ελαφρύ αμάξωμα (0-100 σε 12,6 δλ. 60-100 με 4η σε 14,2 δλ., 80-120 με 5η σε 22,5 δλ και τελική επίσης 171 χλμ./ώρα). Η κατανάλωση όμως είναι υψηλή (7,0 λτ./100 χλμ.) για μίνι μοντέλο.
Ρε παιδιά 7 λιτρα καίει η δίλιτρη BMW 15ετίας μου.. Πως γίνεται να καταναλώνει τοσα ενα μινι του 21;