Η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με το καλό πλαίσιο εξασφαλίζουν καλό κράτημα στο Stonic. Oι αναταράξεις του δρόμου πάντως δεν απομονώνονται επαρκώς στοιχείο, που επηρεάζει κάπως την άνεση. Όχι σε δυσάρεστο βαθμό πάντως.
To Hyundai i10 κρατάει το χρυσό κλειδί της πόλης χάρη στην εξαιρετική ευελιξία, που του εξασφαλίζει το μικρό του μήκος και ο ανάλογος κύκλος στροφής. Και πέρα από την πόλη όμως είναι αποτελεσματικό και σταθερό χάρη και στην πληθώρα των στάνταρ ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Ωστόσο δεν φτάνει τη σταθερότητα και την ποιότητα κύλισης που προσφέρει το VW Polo, που είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο και θα κληθεί να παίξει ακόμα και το ρόλο του μικρού οικογενειακού. Το γερμανικό μικρό καλύπτει με περισσότερη άνεση και πιο ήσυχα τις μεγάλες αποστάσεις. Και τα δύο μοντέλα στις βασικές τους εκδόσεις διαθέτουν ταμπούρα στους πίσω τροχούς χωρίς αυτό να επηρεάζει την αποτελεσματικότητα των φρένων τους. Το i10 όμως της δοκιμής εντυπωσίασε με την επίδοσή του, χάρη στα δισκόφρενα που είναι στάνταρ στις πιο πλούσιες εκδόσεις.
Εξαιρετικά ευέλικτο και εύχρηστο είναι το Hyundai i10. Εκτός πόλης είναι ασφαλές και σταθερό χάρη και στην πληθώρα των στάνταρ ηλεκτρονικών του συστημάτων.
Ρε παιδιά 7 λιτρα καίει η δίλιτρη BMW 15ετίας μου.. Πως γίνεται να καταναλώνει τοσα ενα μινι του 21;