Το Kia EV3 ξεχωρίζει για την ευκολία οδήγησης και την ευχρηστία του. Κινείται ομαλά, αθόρυβα και προσφέρει εξαιρετική ορατότητα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου, χάρη στην ανεξάρτητη ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Τα αυτορρυθμιζόμενα αμορτισέρ προσαρμόζονται στις συνθήκες του δρόμου, απορροφώντας κραδασμούς και διατηρώντας τον έλεγχο του αμαξώματος παρά το αυξημένο ύψος και βάρος. Το EV3 διαθέτει πέντε προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Snow, Custom), προσαρμόζοντας την απόκριση του κινητήρα. Επιπλέον, έχει προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης i-Pedal 3.0 που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την ένταση της ανάκτησης ενέργειας. Στην υψηλότερη ρύθμιση, μπορεί κανείς να οδηγεί με ένα πεντάλ, καθώς το αυτοκίνητο επιβραδύνει αυτόματα μόλις αφήσει το γκάζι, βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση και διευκολύνοντας την αστική μετακίνηση. Τα φρένα είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα), ωστόσο το τιμόνι, αν και ελαφρύ και ευέλικτο στην πόλη, έχει τεχνητή αίσθηση. Στα ταξίδια, ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός μετά τα 120 χλμ./ώρα.
Το Atto 3 έχοντας και αυτό ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα, ακόμα και σε έναν βατό χωματόδρομο. Ενώ είναι άνετο, το αυτοκίνητο παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις και φυσικά είναι ήσυχο στην κύλιση, με τον αεροδυναμικό θόρυβο να γίνεται όμως αισθητός πάνω από τα 110 χλμ./ώρα. Οι οδηγικές συγκινήσεις που προσφέρει δεν είναι μεγάλες, αφού ακόμη και με την επιλογή του Sport προγράμματος, η τάση του μπροστινού μέρους να ανασηκώνεται στην απότομη επιτάχυνση και αυτή του πίσω μέρους να κάνει το ίδιο στο «βούτηγμα» στο δυνατό φρενάρισμα δεν γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό. Τα φρένα πάντως (και τα 4 είναι δισκόφρενα αεριζόμενα) είναι πολύ αποτελεσματικά αφού «κοκαλώνουν» με το 100-0 χλμ./ώρα να γίνεται σε 36,1 μ.