Kινητήρες: Diesel για οικονομία, βενζίνη για επιδόσεις
157.644 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2020)
Σε επίπεδο μηχανικών μερών υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα 3 μοντέλα της δοκιμής. Αρχικά το Mitsubishi Eclipse Cross προσφέρεται μόνο με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, ενώ το Nissan Qashqai στην 4κίνητη έκδοσή του «φοράει» αποκλειστικά diesel μοτέρ 1,7 λίτρων. To Kia Sportage διατίθεται τόσο με βενζινοκινητήρα όσο και diesel στις 4κίνητες εκδόσεις του, επιλέγοντας για την δοκιμή τη βασική έκδοση με τον 1,6 λτ. πετρελαιοκινητήρα των 136 ίππων.
Οι 163 ίπποι του βενζινοκινητήρα του Eclipse Cross του δίνουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε επίπεδο επιδόσεων κάτι που είναι λογικό φυσικά τόσο από την ισχύ αυτή καθαυτή όσο και από το χαμηλότερο βάρος της κατασκευής του. Το εντυπωσιακό εδώ είναι πως αυτές οι επιδόσεις επιτυγχάνονται σε συνδυασμό με το CVT κιβώτιο που το εφοδιάζει αποκλειστικά σε αυτή την έκδοση, ένα κιβώτιο που διακρίνεται για την πολιτισμένη του κυρίως λειτουργία και που διαθέτει και σπορ επιλογή.
Όπως είναι λογικό αντίθετα, τα diesel μηχανικά σύνολα των Sportage και Qashqai παρουσιάζουν συγκριτικά σημαντικά χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης σε σχέση με το Eclipse Cross, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι αμελητέα με 0,1 λτ./100 χλμ. μικρότερη κατανάλωση στο Sportage. Και τα δύο τέλος συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ προαιρετικά προσφέρουν και αυτά την αυτόματη επιλογή (διπλού συμπλέκτη στο Sportage και M-CVT στο Qashqai) ανεβάζοντας ωστόσο σημαντικά το κόστος.
Mitsubishi αλλά με την εταιρεία να αποχωρεί από την Ευρώπη;