Η τετρακίνηση βοηθά στα σαθρά εδάφη, αλλά επίσης τονίζει τον ευχάριστο –για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγικό χαρακτήρα του Kia Sportage.
Οδική συμπεριφορά: Ικανά και εντός δρόμου…
157.645 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2020)
Η τετρακίνηση που και τα τρία μοντέλα διαθέτουν αυξάνει φυσικά τις δυνατότητές τους σε εκτός δρόμου διαδρομές όσο επιτρέπουν τα ελαστικά, ωστόσο προσφέρει και καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά και σε ασφάλτινες συνθήκες.
Το Kia Sportage σε αυτή την έκδοση είναι καλοστημένο και ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ εμφανίζει αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης στην άσφαλτο. Στα θετικά η ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία υποδέχεται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις κακοτεχνίες και τις λακκούβες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Οι κλίσεις του υπό πίεση είναι λογικές, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές με μια ελαφριά αίσθηση, που όμως δεν ενοχλεί. Η ουδετερότητά του σε προτρέπει να κινηθείς πιο σβέλτα από ότι ορίζει ο όγκος και το βάρος του, ενώ σε εκτός δρόμου διαδρομές, κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 172 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη τετρακίνηση που εμπλέκει τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης.
Το τετρακίνητο Mitsubishi Eclipse Cross εμφανίζει και σε αυτή την έκδοση κορυφαία ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την σωστή λειτουργία της ανάρτησης πάνω από τις κακοτεχνίες. Χάρη στην τετρακίνηση, η πρόσφυση ακόμα και σε γλιστερά οδοστρώματα δείχνει αστείρευτη με τη συμπεριφορά να είναι απόλυτα ουδέτερη. «Πατάει» πειστικά και σε συνδυασμό με τη φιλική υποστροφική αντίδραση στην υπερβολή, αλλά και τη λειτουργία Torque Vectoring της τετρακίνησης, το Eclipse Cross στρίβει δυναμικά. Εκτός δρόμου, τα 183 χλστ. από το έδαφος και η τετρακίνηση βοηθούν στην προσπέλαση κακοτράχαλων σημείων, ωστόσο η απουσία ρεζέρβας λειτουργεί αποτρεπτικά και τα σχεδόν ασφάλτινα ελαστικά δεν επιτρέπουν να ρισκάρεις για κάτι περισσότερο.
Το Nissan Qashqai δείχνει να έχει πιο σφιχτή απόσβεση σε σχέση με τα δικίνητα μοντέλα, με αποτέλεσμα να υπολείπεται λίγο στην άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό κατά το πέρασμα από έντονες ανωμαλίες. Από την άλλη έχει βελτιωμένη σταθερότητα και μπορεί να εκμεταλλευθεί τον ισχυρότερο κινητήρα για να κινηθεί πιο γρήγορα, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι σχετικά μικρές, ενώ αν επιλεχθεί το πρόγραμμα της αυτόματης 4κίνησης από τον σχετικό διακόπτη παρουσιάζει και αυτό αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης. Το Nissan Qashqai σε αυτή την έκδοση με την απόσταση των 188 χλστ. από το έδαφος και την «έξυπνη» τετρακίνηση δεν έχει πρόβλημα να πατήσει σαθρά εδάφη και χωμάτινες διαδρομές με τα όρια να μπαίνουν και σε αυτή την περίπτωση, ουσιαστικά από τα ασφάλτινα ελαστικά.
Mitsubishi αλλά με την εταιρεία να αποχωρεί από την Ευρώπη;