Το πάτημα του Fabia στο δρόμο σού δίνει μεγάλη σιγουριά, ενώ επιπλέον μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αποτελεσματικό και προβλέψιμο.
Η οδική συμπεριφορά των δύο μοντέλων επηρεάζεται κι από την «δυναμική» του κινητήρα τους. Για παράδειγμα, το Mazda 2 έχει περισσότερο αστικό προσανατολισμό. Ο κύκλος στροφής είναι μικρός και του εξασφαλίζει ευελιξία (10,2 μ.), την ώρα που η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις (πολλές) ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Σε υψηλές ταχύτητες το ατμοσφαιρικό σύνολο δυσκολεύεται σχετικά, όμως θα εκτιμήσεις την καλή ποιότητα κύλισης, που αποτυπώνεται και στους λιγοστούς αεροδυναμικούς θορύβους εντός της καμπίνας.
Περισσότερο ταξιδιάρικο στιλ έχει το Skoda Fabia, που ευνοείται και λόγο τεχνικής φύσεως κινητήρα. Μέχρι τα 110-120 χλμ./ώρα το τσεχικό μικρό παρουσιάζεται αρκετά ήσυχο και ικανό, με τον 1.000άρη TSI να κινεί το αμάξωμα χωρίς προβληματισμούς. Μέσα στην πόλη, πάλι, το ελαφρύ τιμόνι και η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα καθιστούν το Fabia αρκετά ευκολοδήγητο, με τον σχετικά μεγάλο κύκλο στροφής (10,7 μ.) να δυσχεραίνει ελαφρώς το έργο του οδηγού σε μία κλειστή στροφή.