Ποιοτικό προβάδισμα όσον αφορά την κατασκευή της καμπίνας του έχει το Mazda 2, το οποίο συγκαταλέγεται στα καλύτερα μικρά της κατηγορίας, στην συγκεκριμένη παράμετρο. Μολονότι γίνεται αποκλειστική χρήση σκληρών υλικών (υπάρχει μια οριζόντια φάσα επένδυσης που δίνει την αίσθηση μαλακού στην αφή σημείου), αυτά είναι εξαιρετικά δομημένα και συναρμολογημένα πάνω στο ταμπλό. Όπως είπαμε, στο κέντρο αυτού βρίσκεται μία 8άρα οθόνη, η οποία λειτουργεί δια αφής μόνο με ακινητοποιημένο το όχημα (υπάρχει πρακτικό touchpad στο κέντρο της κονσόλας).
Στο Skoda Fabia, πάλι, η έκδοση Ambition περιλαμβάνει μία οθόνη τν 6,5 ιντσών (σύστημα πολυμέσων Swing), η οποία αναβαθμίζεται σε 8 ή 9,2 ίντσες με το αντίστοιχο κόστος. Στον τομέα της ποιότητας, η Skoda τοποθετεί σκληρά υλικά, τα πάντως είναι καλά σε φινίρισμα και συναρμογή. Εκεί που θα δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης στο Fabia είναι στην εξοπλιστική πληρότητα στον τομέα της ασφάλειας, με σύστημα Lane Assist και Σύστημα Προειδοποίησης Κόπωσης (σε ξυπνά αν «δει» ότι έχεις κουραστεί).