Το ατμοσφαιρικό σύνολο του Mazda 2 θα καλύψει τις ανάγκες της καθημερινότητας και ικανοποιεί με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και τη λειτουργία του μέχρι τις μεσαίες στροφές.
Όπως τονίσαμε στην αρχή, το Mazda 2 υπερτερεί στον τομέα της οικονομίας καυσίμου. Ο 1.500άρης e-Skyactiv-G, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 151 Nm ροπής, έχει μέση πραγματική κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ.. Κλειδί στην οικονομική φύση του, είναι το mild hybrid σύστημα τεχνολογίας 24V. Το επονομαζόμενο i-Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείτε το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα. Το «πρόβλημα» με το συγκεκριμένο σύνολο είναι η δυσκολία του στις μεγάλες ταχύτητες, π.χ. όταν αναζητήσεις γκάζι στον αυτοκινητόδρομο, όταν θα χρειαστεί να κατεβάσεις 2 ή και 3 σχέσεις για να δουλέψει ψηλά.
Σε τέτοιες οδηγικές συνθήκες βολεύει περισσότερο το Skoda Fabia με τον 1.000άρη turbo TSI. Τα 20 παραπάνω άλογα και τα + 49 Nm ροπής κάνουν την διαφορά, τόσο σε μία ξαφνική επιτάχυνση στο φανάρι (0-100 χλμ./ώρα), όσο και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις που ενδιαφέρουν για τις προσπεράσεις. Ειδικά σε πιο μεγάλες ταχύτητες (80-120 χλμ./ώρα) το Fabia δείχνει... σφαίρα απέναντι στο Mazda 2, προσπερνώντας σε χρόνο 15 δλ. μικρότερο από ό,τι θέλει το Mazda 2. Κατά τα άλλα, και τα δύο μοντέλα μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο, ενώ απαλλάσσονται από τυχόν τέλη κυκλοφορίας.