To πρωτότυπο RX-9 θα κινείται από Wankel κινητήρα με δυο ρότορες χωρητικότητας 800 κ.εκ. με ηλεκτρικό τούρμπο με συνολική απόδοση 450 ίππων.
Mazda RX-9 concept
6.026 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2015)
Είχαμε αναφέρει και προ ημερών πως η Mazda ετοιμάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο θα κινείται από περιστροφικό κινητήρα και το οποίο θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Τόκιο.
Τώρα ήρθαν στη δημοσιότητα νέα στοιχεία τα οποία αναφέρουν πως το πρωτότυπο αυτό μοντέλο θα ονομάζεται RX-9. Το πρωτότυπο μοντέλο θα κινείται από Wankel κινητήρα με δυο ρότορες χωρητικότητας 800 κ.εκ., ενώ το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως θα εξοπλίζεται από ένα ηλεκτρικό σύστημα υπερτροφοδότησης δυο σταδίων, ενώ θα αποτελεί μέρος ενός υβριδικού συστήματος.Η συνολική ιπποδύναμη του RX-9 concept θα αγγίζει τα 450 άλογα, με το ηλεκτρικό τούρμπο να παίρνει ενέργεια από έναν πυκνωτή, ο οποίος θα αποθηκεύει την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια, την οποία θα την διοχετεύει όπου και όποτε χρειάζεται.
Όταν οι ευρωπαίοι μας τάιζαν βελανίδια, στις αρχές της δεκαετίας του '90, η Mazda έκανε "downsizing" και μάλιστα στην πιο ελκυστική εκδοχή του, με τα RX7 τούρμπο.
Ο κινητηρας βανκελ ηταν μια εφευρεση του καθηγητη Φελιξ Βανκελ ο και πρωτοχρησιμοποιηθηκε απο την NSU η οποια ηταν στην ιδιοκτησια της audi σε καμια περιπτωση δεν ηταν δημιουργια της audi και φυσικα δεν πουληθηκε στη mazda απλως η NSU παραχωρουσε τα δικαιωματα του βανκελ σε οποιον το επιθυμουσε χωρις ομως να τα πουλαει για βοηθηθει η εξελιξη αυτων των κινητηρων. Μαλιστα ειχε συνεργαστει και με την citroen και ειχαn βγαλει κατι gs με κινητηρες βανκελ επιπλεον πολλες εταιρειες σε ολο τον κοσμο εχουν δικαιωματα(λογω του οτι παραχωρουνταν δωρεαν) στους βανκελ και οι περισσοτερες εχουν πειραματιστει με προτοτυπα βανκελ αλλα δεν τα προχωρησαν, εκτος της mazda. Επισης πανω απο 200 ιππους ειχαν και τα τελευαται rx7 οπως και τα ατμοσφαιρικα rx8. Οσο γαι την αξιοπιστια τους παραγματι εχουν προβληματα με την συμπιεση με ανακατασκευη(που ειναι καπως ακριβη) των ροτορων μπορει να επανελθει ομως απο οτι λενε οι ιαπωνες δεν θα το βγαλουν στην παραγωγη πριν λυθουν καποια απο τα προβλημα που εχουν(λαδια, ροπη χαμηλα, αξιοπιστια, ρυποι, καταναλωση) οποτε μπορουμε να πειμενουμε κατι πραγματικα καλο.
υ.γ βανκελ δεν χρησιμοποιουνται μονο σε αμαξια αλλα και σε μοτοσυκλετες, γεννητριες, ελικοφορα αεροπλανα, ελικοπτερα jet ski, ταχυπλοα και πολλα αλλα.
"Wankel κινητήρα" einai dimiourgima tis Audi tin opia poulise stin Mazda tin ekseliski tou tin exoun kani i iapones vasiko mionektima tou kinitira einai pos me ta ta 120.000 km o kinitiras einai poli apodinamomenos me oti kai an auto sinepagete epidosi sidirisi... eimai tis apopsis pos ta RX7 kai metagenesteres ekdosis einai kala na iparxoun san enalaktikes epiloges apo tis europaikes kai tis amerikanikes kanoun kalo ston adagonismo kai sto autokinito..... episis einai poli thetiko pou to amaksi tha exei pano apo 200 ps gia na einai kai adagonistiko sto simerino perivalon m4 c63 amg giulia , me lipi mou vlepo thrili apo to evo kai impreza na exoun svisi pou otan mesoranousane ta germanika ta eixane apla gia proponisi ston dromo i ekseliksi ta afise poli piso.......
Με το ονομα RENESIS,ο κινητηρας του RX8 ειχε παρει βραβειο ως μοτερ της χρονιας. Ολοι ομως γνωριζουν πως ειναι αναξιοπιστος,καιει πολυ λαδι,ειναι ρυπογονος και καταναλωνει βενζινη με τον κουβα! Εχει 231HP αλλα καιει περισσοτερο απο τη Μ3 Ε46 με 343HP! Μ'αρεσει ομως ο ηχος του και ο τροπος που ανεβαζει στροφες!!!
Όταν οι ευρωπαίοι μας τάιζαν βελανίδια, στις αρχές της δεκαετίας του '90, η Mazda έκανε "downsizing" και μάλιστα στην πιο ελκυστική εκδοχή του, με τα RX7 τούρμπο.
Ο κινητηρας βανκελ ηταν μια εφευρεση του καθηγητη Φελιξ Βανκελ ο και πρωτοχρησιμοποιηθηκε απο την NSU η οποια ηταν στην ιδιοκτησια της audi σε καμια περιπτωση δεν ηταν δημιουργια της audi και φυσικα δεν πουληθηκε στη mazda απλως η NSU παραχωρουσε τα δικαιωματα του βανκελ σε οποιον το επιθυμουσε χωρις ομως να τα πουλαει για βοηθηθει η εξελιξη αυτων των κινητηρων. Μαλιστα ειχε συνεργαστει και με την citroen και ειχαn βγαλει κατι gs με κινητηρες βανκελ επιπλεον πολλες εταιρειες σε ολο τον κοσμο εχουν δικαιωματα(λογω του οτι παραχωρουνταν δωρεαν) στους βανκελ και οι περισσοτερες εχουν πειραματιστει με προτοτυπα βανκελ αλλα δεν τα προχωρησαν, εκτος της mazda. Επισης πανω απο 200 ιππους ειχαν και τα τελευαται rx7 οπως και τα ατμοσφαιρικα rx8. Οσο γαι την αξιοπιστια τους παραγματι εχουν προβληματα με την συμπιεση με ανακατασκευη(που ειναι καπως ακριβη) των ροτορων μπορει να επανελθει ομως απο οτι λενε οι ιαπωνες δεν θα το βγαλουν στην παραγωγη πριν λυθουν καποια απο τα προβλημα που εχουν(λαδια, ροπη χαμηλα, αξιοπιστια, ρυποι, καταναλωση) οποτε μπορουμε να πειμενουμε κατι πραγματικα καλο. υ.γ βανκελ δεν χρησιμοποιουνται μονο σε αμαξια αλλα και σε μοτοσυκλετες, γεννητριες, ελικοφορα αεροπλανα, ελικοπτερα jet ski, ταχυπλοα και πολλα αλλα.
"Wankel κινητήρα" einai dimiourgima tis Audi tin opia poulise stin Mazda tin ekseliski tou tin exoun kani i iapones vasiko mionektima tou kinitira einai pos me ta ta 120.000 km o kinitiras einai poli apodinamomenos me oti kai an auto sinepagete epidosi sidirisi... eimai tis apopsis pos ta RX7 kai metagenesteres ekdosis einai kala na iparxoun san enalaktikes epiloges apo tis europaikes kai tis amerikanikes kanoun kalo ston adagonismo kai sto autokinito..... episis einai poli thetiko pou to amaksi tha exei pano apo 200 ps gia na einai kai adagonistiko sto simerino perivalon m4 c63 amg giulia , me lipi mou vlepo thrili apo to evo kai impreza na exoun svisi pou otan mesoranousane ta germanika ta eixane apla gia proponisi ston dromo i ekseliksi ta afise poli piso.......
Με το ονομα RENESIS,ο κινητηρας του RX8 ειχε παρει βραβειο ως μοτερ της χρονιας. Ολοι ομως γνωριζουν πως ειναι αναξιοπιστος,καιει πολυ λαδι,ειναι ρυπογονος και καταναλωνει βενζινη με τον κουβα! Εχει 231HP αλλα καιει περισσοτερο απο τη Μ3 Ε46 με 343HP! Μ'αρεσει ομως ο ηχος του και ο τροπος που ανεβαζει στροφες!!!