Βρεθήκαμε στην πόλη Αλκάλα ντε Χενάρες, για να γνωρίσουμε από κοντά και να μάθουμε όλα τα μυστικά του Toyota C-HR
Με το νέο Toyota C-HR
Βρισκόμαστε στη Μαδρίτη για την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR που έχει σκοπό να ξεχωρίσει στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας από την πρώτη επαφή!
Bασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Δυναμικό, αλά coupe, design- Πάνω στη νέα πλατφόρμα TNGA
- Xωρίς diesel
- Πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια
- Mε τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά
- Λανσάρισμα στην Ελλάδα τον Γενάρη του 2017, χωρίς τετρακίνητη έκδοση αρχικά
Σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη, που η Toyota παρουσίασε ένα νέο μικρομεσαίο crossover σε μια κατηγορία που είδε το μερίδιό της στην αγορά να αυξάνεται από το 5,8% το 2009 στο 15,1% το 2015. Έκπληξη είναι μάλλον, που η ιαπωνική φίρμα δεν ήταν πρωτοπόρος σε αυτήν την κατηγορία, όπως ήταν αντίστοιχα το RAV4 πίσω στο 1994, αφήνοντας τη Nissan να ανοίξει το δρόμο και να σφετερίζεται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων με το Qashqai. Όπως και να έχει, η Toyota είναι προφανές με την πρώτη ματιά πως ήθελε να προσφέρει κάτι διαφορετικό και όχι ένα «me too» μοντέλο. Ένα crossover, που κάθε άλλο παρά θα ακολουθούσε την πεπατημένη λογική, που μέχρι σήμερα ξέραμε. Αυτό είναι προφανές και από την επιλογή του ονόματος με τα αρχικά C-HR να αφορούν τις λέξεις Coupe-High Rider. Βρεθήκαμε στην πόλη Αλκάλα ντε Χενάρες, έξω από την Μαδρίτη, όπου γεννήθηκε ο μεγάλος Ισπανός συγγραφέας Μιγκέλ ντε Θερβάντες για να γνωρίσουμε από κοντά και να μάθουμε όλα τα μυστικά από τον αρχιμηχανικό της Toyota και υπεύθυνο της εξέλιξής του, Xιρογιούκι Κόμπα. Για τις οδηγικές μας εντυπώσεις θα πρέπει ωστόσο να κάνετε υπομονή μέχρι 13 Νοεμβρίου, οπότε και λήγει το σχετικό αυστηρό εμπάργκο, που έχει επιβάλει η Toyota στα λίγα μέσα και στους επιλεγμένους δημοσιογράφους, που πήραν μέρος στην ειδική αυτή παρουσίαση.
Με σχεδιασμο βγαλμενο απο τα πιο τρελλα παιδικα μας ονειρα και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που στελνει αδιαβαστους ολους τους ευρωπαιους, η παγκοσμια επιτυχια του μοντελου ειναι δεδομενη! Συγχαρητηρια στην TOYOTA! Ο τολμων νικα! ;)
Παντως απο σχεδιασμο ειναι αστα να πανε.
Ο 1.2 λιτρων με τουρμπο θα κανει στην ελληνικη αγορα τηρουμενων των αναλογιων και φυσικα βοηθουμενο της τιμης του παρτυ ξεπερνωντας καθε αντιπαλο του....αυτο πιστευω. Σε εποχη πριν 6-7 χρονια που η πωλησεις ηταν σε αλλα επιπεδα απλα θα εθαβε καθε τι διπλα του. Πανεμορφο δυναμικο με χωρους απο οτι διαβαζω απολυτα ικανοποιητικους και υβριδικο που ειναι το λογικο στην νε εποχη...πολυ καλα δεν εβαλε στην φαρετρα της diesel η toyota δεδομενου της ασχημης τροπης που εχουν παρει τα γεγονοτα λογω vw-dieselgate Δεν πιστευω να μπορει να σταθει κανενας αντιπαλος του διπλα γιατι απλα ειναι και δειχνει γεννημενος νικητης κατι που τοσο ελλαδα οσο και στην ευρωπαικη σκληρη αγορα θα το δουμε να επιβεβαιωνεται σιγουρα. Εκπληξη πρωτου μεγεθους και κλασικο toyota δηλαδη στα καλυτερα του,μου αρεσει πολυ!!
Πιστεύω ότι είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο και αν έχει ανταγωνιστική τιμή θα τα πάει πολύ καλά. Εγώ αν ήμουν στη toyota θα μείωνα πολύ τη τιμή του υβριδικού και θα πατούσα τον ανταγωνισμό.
Ο νέος ηγέτης της κατηγορίας. Goal από τα αποδυτήρια.
Μιλαμε τετοια ικανοποιηση χαρας δεν εχω ξαναδει απο εσας Autotriti επειδη δεν ειχε ντιζελ αμεσως το εθαψε η Toyota και δεν εχει τα Νοχ που ειναι καρκινογονα,καλα λεει ο κοσμος εισαστε προπαγανδιστες των πετρελαιοκινητηρων.
Απάντηση: Αν έχετε διαβάσει τα άρθρα μας αναφερόμαστε σε μικρού κυβισμού diesel κινητήρες, τα οποία δεν πιάνουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Θεωρείτε τυχαίο γεγονός ότι η μια εταιρεία πίσω από την άλλη παραδέχονται παραποιήσεις, που έχουν πραγματοποιήσει κατά καιρούς στα αποτελέσματα των εκπομπών ρύπων; Προτιμάτε δηλαδή να αναπνέετε καρκινογόνες ουσίες από diesel κινητήρες, παρά να διαβάζετε την άποψή μας για αυτούς.
Mega lathos i apousia diesel.
μπραβο στην toyota..καθε νεο μοντελο που βγαζει ειναι ασχημοτερο και απο το προηγουμενο
Japan flag ti les twra...Diabase ligaki ka8e mera tis anaklhseis pou exoun ta toyota. Koita x8es ta 4dis pou prepei na plhrwsoun epeidh skouriazoun kiolas! Palia nai, ta toyota htan ta pio aksiopista autokinhta giati htan kai para polu apla ftiagmena. Ta kainouria pou pane na akolou8hsoun tous germanous se asfaleia kai poiothta olo problhmata einai. Pleon uparxei para polu mikrh diafora anamesa se oles tis markes. To ti 8a parei o ka8enas einai 8ema mono goustou kai profanws prestige.
Για άλλη μια φορά η ΤΟΥΟΤΑ πρωτοτύπησε,καταπληκτικό αμάξι δείχνει και θα τα πάει σίγουρα καλά ειδικά Ευρώπη στην κούβα των βαλκανίων που έχουν καταποντιστεί τα πάντα δεν ξέρω,και φυσικά για τους λόγους που αυτή γνωρίζει δεν βάζει diesel δεν ξέρουμε στο μέλλον, και το εφοδιάζει με την υβριδική τεχνολογία που έχει παράδοση σε αυτόν τον τομέα.Επαναλμβάνω για άλλη μια φορά την ΤΟΥΟΤΑ δεν την ενδιαφέρει τι θα πουλήσει στην μπανανία μας αλλά Ευρώπη κύριο λόγο και Αμερική,οι λοβοτομένοι εδώ ξέρουμε τι θα πάρουν και θα γυρνάνε στα συνεργεία.
Αγαπητέ Παναγιώτη, τα μεγάλα diesel έχουν σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με ουρία, που μειώνει δραστικά το καρκινογόνα ΝΟx. Στα μικρά diesel είναι το πρόβλημα, γιατί η προσθήκη τέτοιου συστήματος τα καθιστά ασύμφορα, μιας και η επιβάρυνση στην τιμή θα είναι επιπλέον 2.000-3.000 ευρώ
Ας πουμε οτι εν μερει εχετε ενα μικρο δικιο σε αυτο που λετε πανω Autotriti 1600 κιβυκα δεν θεωρειται μικρος ειναι ανετος να πιασει τις εκπομπες ρυπων,αν το παμε και ποιο μακρυα το θεμα τοτε καμια νταλικα δεν πιανει τις σωστες μετρησεις αν το παμε ετσι,ας βγαλουνε νταλικες με βενζινη πουλμαν με βενζινη λεωφορεια με βενζινη και περα απο αυτο και το φυσικο αεριο να μπει καλα στην κινηση του εππαγελματια θα βγει σκαρτο και αυτο,αν ο κινητηρας βενζινης εβγαζε εστω 1.000.000 κατι θα γινωταν,θα δουμε στο μελλον με τους κινητηρες μεταβλητης συμπιεσεως
H Toyota κανει πλατες στο autotriti γι αυτο δεν βγαζει diesel αν και θα μπορουσε ανετα να φορεσει τον d4d. Αρα μαλλον οντως οι εταιρειες τα εχουν βρει σκουρα με την ευρωπαικη ενωση και το euro7. To αμαξι παντως ειναι αστερι απο σχεδιαση μεσα εξω. Εδω μπορει να μην πουλησει αναλογα και με την τιμη του ομως στο εξωτερικο μπορει να κανει τη διαφορα.
Απάντηση: Ακριβώς. Για αυτό και οι εταιρείες ακολουθούν διαφορετικό μονοπάτι μιας και η εξέλιξη των κινητήρων diesel έχει φτάσει στο απροχώρητο.