Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές;
54.181 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2020)
5 Φωτογραφίες »
Απορροφητικότητα ανάρτησης: Το σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες. Διαβάστε τις επιδόσεις 12 μοντέλων στο «Τεστ του Καφε».
Για να μετρήσουμε λοιπόν πόσο απορροφητική είναι η ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που οι αναταράξεις είναι περισσότερες, μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με υγρό, με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας που είχαμε.
Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ «τυπικό ελληνικό» σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. Παράλληλα μετρήσαμε πόσο καφέ ρίχνουν τα υπόλοιπα μοντέλα στην κορυφαία επίδοση.
Τα 12 μοντέλα της δοκιμής κατέγραψαν ταχύτητες από 35,5-44 χλμ./ώρα χωρίς να χύσουν τον καφέ από το ποτήρι.
1. Renault Clio - To Renault Clio έκανε την κορυφαία επίδοση με 44 χλμ./ώρα
Την κορυφαία επίδοση των 44,0 χλμ./ώρα πέτυχε το Renault Clio, του οποίου η πολύ απορροφητική ανάρτηση, κατάφερε να αποσβέσει την ταλάντωση που προκλήθηκε από το σαμαράκι, επιδεικνύοντας εξαιρετική συμπεριφορά κατά το bound-rebound.
2. Peugeot 208
Εξίσου καλή επίδοση και από το Peugeot 208, που μπορεί να είναι σχετικά σφιχτό, ωστόσο η ανάρτηση επιδεικνύει πολύ καλή συμπεριφορά στην φάση της φόρτισης, μην αφήνοντας να διαταραχτεί η άνεση των επιβατών. Κάτι που εν τέλει του επέτρεψε να περάσει με 42,5 χλμ./ώρα το σαμαράκι χωρίς να χύσει σταγόνα.
3. Citroen C3
Η γαλλική υπεροχή στον τομέα την ανάρτησης επιβεβαιώνεται και από το Citroen C3, το οποίο χάρη στο μαλακό set-up της ανάρτησής του πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση, καταφέρνοντας να περάσει το σαμαράκι με 42 χλμ./ ώρα.
Το Opel Corsa επιβεβαιώνει την πρόοδό που έχει πραγματοποιήσει στη νέα του γενιά κάνοντας ένα μόλις χιλιόμετρο λιγότερο από το C3. Πίσω του με 40 χλμ./ώρα ισοβαθμούν τα δύο μοντέλα του ομίλου VW, Polo και Ibiza, αμφότερα με σχετικά σφιχτή ανάρτηση και πολύ αποτελεσματική στην απόσβεση του bound-rebound. Το fun to drive (με τις καλύτερες επιδόσεις στο Elk Τεστ) Ford Fiesta είδε το καφέ να μένει «αλώβητος» στα 39 χλμ./ώρα, παρόμοια επίδοση με το πιο μαλακό Yaris, που πέτυχε 38,5 χλμ./ώρα.
Hyundai i20 και Nissan Micra πέρασαν το εμπόδιο με 38 και 37,5 χλμ./ώρα, ενώ αρκετά πιο «μακριά» θα συναντήσουμε το Suzuki Swift με 36 χλμ./ώρα. Η λίστα μας ολοκληρώνεται με το Honda Jazz που πέρασε χωίς να χύσει τον καφέ με 35 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας, περάσαμε με όλα τα μοντέλα (εκτός του Clio) από το σαμαράκι με 44 χλμ./ώρα, την κορυφαία της δοκιμασίας. To δεύτερο καλύτερο 208 είδε 11 γρ. καφέ να χύνονται από το ποτήρι, ενώ τα C3 και Corsa κατά το πέρασμα τους έχυσαν 14 γρ. καφέ.
InfoΓια να μετρήσουμε λοιπόν πόσο απορροφητική είναι η ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που οι αναταράξεις είναι περισσότερες, μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με υγρό, με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας που είχαμε.
Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ «τυπικό ελληνικό» σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. Παράλληλα μετρήσαμε πόσο καφέ ρίχνουν τα υπόλοιπα μοντέλα στην κορυφαία επίδοση.
Τα 12 μοντέλα της δοκιμής κατέγραψαν ταχύτητες από 35,5-44 χλμ./ώρα χωρίς να χύσουν τον καφέ από το ποτήρι.
1. Renault Clio - To Renault Clio έκανε την κορυφαία επίδοση με 44 χλμ./ώρα
Την κορυφαία επίδοση των 44,0 χλμ./ώρα πέτυχε το Renault Clio, του οποίου η πολύ απορροφητική ανάρτηση, κατάφερε να αποσβέσει την ταλάντωση που προκλήθηκε από το σαμαράκι, επιδεικνύοντας εξαιρετική συμπεριφορά κατά το bound-rebound.
2. Peugeot 208
Εξίσου καλή επίδοση και από το Peugeot 208, που μπορεί να είναι σχετικά σφιχτό, ωστόσο η ανάρτηση επιδεικνύει πολύ καλή συμπεριφορά στην φάση της φόρτισης, μην αφήνοντας να διαταραχτεί η άνεση των επιβατών. Κάτι που εν τέλει του επέτρεψε να περάσει με 42,5 χλμ./ώρα το σαμαράκι χωρίς να χύσει σταγόνα.
3. Citroen C3
Η γαλλική υπεροχή στον τομέα την ανάρτησης επιβεβαιώνεται και από το Citroen C3, το οποίο χάρη στο μαλακό set-up της ανάρτησής του πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση, καταφέρνοντας να περάσει το σαμαράκι με 42 χλμ./ ώρα.
Το Opel Corsa επιβεβαιώνει την πρόοδό που έχει πραγματοποιήσει στη νέα του γενιά κάνοντας ένα μόλις χιλιόμετρο λιγότερο από το C3. Πίσω του με 40 χλμ./ώρα ισοβαθμούν τα δύο μοντέλα του ομίλου VW, Polo και Ibiza, αμφότερα με σχετικά σφιχτή ανάρτηση και πολύ αποτελεσματική στην απόσβεση του bound-rebound. Το fun to drive (με τις καλύτερες επιδόσεις στο Elk Τεστ) Ford Fiesta είδε το καφέ να μένει «αλώβητος» στα 39 χλμ./ώρα, παρόμοια επίδοση με το πιο μαλακό Yaris, που πέτυχε 38,5 χλμ./ώρα.
Hyundai i20 και Nissan Micra πέρασαν το εμπόδιο με 38 και 37,5 χλμ./ώρα, ενώ αρκετά πιο «μακριά» θα συναντήσουμε το Suzuki Swift με 36 χλμ./ώρα. Η λίστα μας ολοκληρώνεται με το Honda Jazz που πέρασε χωίς να χύσει τον καφέ με 35 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας, περάσαμε με όλα τα μοντέλα (εκτός του Clio) από το σαμαράκι με 44 χλμ./ώρα, την κορυφαία της δοκιμασίας. To δεύτερο καλύτερο 208 είδε 11 γρ. καφέ να χύνονται από το ποτήρι, ενώ τα C3 και Corsa κατά το πέρασμα τους έχυσαν 14 γρ. καφέ.
Για να καταλάβετε την ποσότητα του καφέ που χύθηκε θα σας δώσουμε δύο παραδείγματα. Ένα καπάκι από μπουκάλι νερού περιέχει 7 γρ. καφέ, ενώ ένα σφηνοπότηρο περίπου 35 γρ. καφέ. Δύο σταγόνες πάντως φτάνουν για να λερώσουν τα ρούχα σας…
Σελίδα 1 | Mega Test: Ποιο είναι το πιο άνετο μικρό της αγοράς; |
Σελίδα 2 | Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές; |
Σελίδα 3 | Τα πιο ευρύχωρα μικρά |
Σελίδα 4 | Θόρυβος: Ford Fiesta το πιο ήσυχο |
Σελίδα 5 | Για τους «καλοπερασάκηδες» |
Σελίδα 6 | Συμπέρασμα |
να τα λέτε όλα όχι μόνο που υπερτερεί κάθε αμάξι,καλά τα λέει ο φίλος πιο πάνω δεν βγάζεις άκρη απο αυτό το συγκριτικό και ειρωνικά σχόλια τύπου πάρε ντάτσουν καλύτερα να διαγράφονται
Θόρυβος - πόδια πίσω - πλάτος πίσω καθίσματος για 208; Δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον μετράτε αναλυτικά με νούμερα γιατί δεν μας λέτε τα αποτελέσματα για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Διαβάζοντας το άρθρο δεν μπορώ να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το μοντέλο που με ενδιαφέρει δυστυχώς!
από το συγκριτικό για τους καλύτερους χώρους λείπει το baleno
Σάκη,πάρε ντατσουν με απίστευτη εργονομική χώρους και επιδόσεις.