Για τους «καλοπερασάκηδες»
54.179 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2020)
Τα «κομφόρ» που προσφέρει ένα αυτοκίνητο στο εσωτερικό του, όπως οι χώροι για μικροαντικείμενα και έξτρα παροχές για μπροστά και πίσω επιβάτες παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην ευχάριστη μέσα σε αυτό.
Η ευχάριστη και άνετη παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο, πέρα από τους προηγούμενους τομείς που αναφέραμε, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, με κυριότερους αυτούς της εργονομίας και των έξτρα παροχών που μπορεί να έχουν οι επιβάτες της καμπίνας.
Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ποιότητα των καθισμάτων, για παράδειγμα αν είναι μαλακά ή σκληρά, αν παρέχουν καλή πλευρική στήριξη, καθώς και αν έχουν ρυθμιζόμενη κλίση στην πλάτη. Εξάλλου μη ξεχνάτε πως καθίσματα απορροφούν μέρος των ταλαντώσεων που περνάνε από την ανάρτηση στο αμάξωμα.
Η πρακτικότητα στο επίκεντρο
Πέρα από τα καθίσματα, βέβαια μεγάλη άνεση προσφέρουν στους επιβάτες και οι παροχές που προσφέρει το εκάστοτε μοντέλο. Οι χώροι που υπάρχουν ώστε να ακουμπήσετε το τηλέφωνο ή το πορτοφόλι σας, καθώς και ό,τι άλλο μικροαντικείμενο έχετε, ο αριθμός των θηκών για κάποιο ρόφημα, αλλά και μερικές έξτρα «παροχές» που μπορεί να συναντήσουμε, όπως οι θήκες για τους πίσω ή οι χειρολαβές.
Είναι και θέμα εργονομίας
Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο που διευκολύνει την παραμονή σας μέσα στο αυτοκίνητο, είναι η εργονομία που παρέχει η εσωτερική σχεδίαση, η οποία πλέον κατά κύριο λόγο ορίζεται από τις λειτουργίες που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων, καθώς και η ευκολία στο χειρισμό του. Φυσικά πέρα το infotainment, στοιχεία όπως η εύκολη πρόσβαση στις μικροθήκες ή σε μια θύρα USB π.χ. παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο σχετικά με την εργονομία.
Η ευχάριστη και άνετη παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο, πέρα από τους προηγούμενους τομείς που αναφέραμε, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, με κυριότερους αυτούς της εργονομίας και των έξτρα παροχών που μπορεί να έχουν οι επιβάτες της καμπίνας.
Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ποιότητα των καθισμάτων, για παράδειγμα αν είναι μαλακά ή σκληρά, αν παρέχουν καλή πλευρική στήριξη, καθώς και αν έχουν ρυθμιζόμενη κλίση στην πλάτη. Εξάλλου μη ξεχνάτε πως καθίσματα απορροφούν μέρος των ταλαντώσεων που περνάνε από την ανάρτηση στο αμάξωμα.
Η πρακτικότητα στο επίκεντρο
Πέρα από τα καθίσματα, βέβαια μεγάλη άνεση προσφέρουν στους επιβάτες και οι παροχές που προσφέρει το εκάστοτε μοντέλο. Οι χώροι που υπάρχουν ώστε να ακουμπήσετε το τηλέφωνο ή το πορτοφόλι σας, καθώς και ό,τι άλλο μικροαντικείμενο έχετε, ο αριθμός των θηκών για κάποιο ρόφημα, αλλά και μερικές έξτρα «παροχές» που μπορεί να συναντήσουμε, όπως οι θήκες για τους πίσω ή οι χειρολαβές.
Είναι και θέμα εργονομίας
Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο που διευκολύνει την παραμονή σας μέσα στο αυτοκίνητο, είναι η εργονομία που παρέχει η εσωτερική σχεδίαση, η οποία πλέον κατά κύριο λόγο ορίζεται από τις λειτουργίες που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων, καθώς και η ευκολία στο χειρισμό του. Φυσικά πέρα το infotainment, στοιχεία όπως η εύκολη πρόσβαση στις μικροθήκες ή σε μια θύρα USB π.χ. παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο σχετικά με την εργονομία.
Σελίδα 1 | Mega Test: Ποιο είναι το πιο άνετο μικρό της αγοράς; |
Σελίδα 2 | Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές; |
Σελίδα 3 | Τα πιο ευρύχωρα μικρά |
Σελίδα 4 | Θόρυβος: Ford Fiesta το πιο ήσυχο |
Σελίδα 5 | Για τους «καλοπερασάκηδες» |
Σελίδα 6 | Συμπέρασμα |
να τα λέτε όλα όχι μόνο που υπερτερεί κάθε αμάξι,καλά τα λέει ο φίλος πιο πάνω δεν βγάζεις άκρη απο αυτό το συγκριτικό και ειρωνικά σχόλια τύπου πάρε ντάτσουν καλύτερα να διαγράφονται
Θόρυβος - πόδια πίσω - πλάτος πίσω καθίσματος για 208; Δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον μετράτε αναλυτικά με νούμερα γιατί δεν μας λέτε τα αποτελέσματα για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Διαβάζοντας το άρθρο δεν μπορώ να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το μοντέλο που με ενδιαφέρει δυστυχώς!
από το συγκριτικό για τους καλύτερους χώρους λείπει το baleno
Σάκη,πάρε ντατσουν με απίστευτη εργονομική χώρους και επιδόσεις.