Συμπέρασμα
54.354 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2020)
16 Φωτογραφίες »
Η καλύτερη οθόνη ανήκει στο 208. Πολλές ίντσες, εύστοχα τοποθετημένη, άμεση απόκριση και εξαιρετική ευκρίνεια.
Συγκριτικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη στον τομέα της άνεσης και των παροχών, παρατηρούμε πως τα μικρά μοντέλα είναι λίγο πιο λιτά σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά υπάρχει λογική εξήγηση καθώς οι μικρότερες διαστάσεις και κυρίως το πιο μικρό μεταξόνιο περιορίζουν τους χώρους της καμπίνας, συνεπώς και τις δυνατότητες των σχεδιαστών να προσφέρουν περισσότερα «κομφόρ».
Στο θέμα μας βλέπουμε πως δεν υπάρχει κάποιο μοντέλο που ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα, με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές. Αν πάντως αναλογιστούμε τον αστικό τους χαρακτήρα και τις ανάγκες που προκύπτουν στις απλές καθημερινές διαδρομές, τo Peugeot 208, το Ford Fiesta και το Opel Corsa έχουν ένα προβάδισμα, καθώς διαθέτουν αρκετούς χώρους για πορτοφόλια, κινητό, κλειδιά κ.λπ., ενώ παράλληλα και τα καθίσματά τους είναι πολύ βολικά. Στο ίδιο μήκος κύματος θα βάζαμε και τα Clio και C3, ωστόσο δεν έχουν βολικές ποτηροθήκες, ενώ τα μοντέλα του ομίλου VW (Polo και Ibiza) δεν έχουν τους αντίστοιχους χώρους για μικροαντικείμενα. Από την πλευρά του το Yaris και το i20 είναι πολύ φιλόξενα, αλλά δεν έχουν τα άνετα καθίσματα των παραπάνω. Τέλος το Honda Jazz στερείται ενός εργονομικού συστήματος πολυμέσων.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ανάμεσα στα μοντέλα μας θα συναντήσουμε και χαρακτηριστικά που κερδίζουν τις εντυπώσεις, όπως τα καθίσματα με μασάζ του νέου Corsa, καθώς και οι θύρες USB για τους πίσω, τις φωνητικές εντολές στα ελληνικά του Clio, τα θερμαινόμενα καθίσματα των Jazz και Swift και την ασύρματη φόρτιση των 208, Fiesta και i20.
Στο θέμα μας βλέπουμε πως δεν υπάρχει κάποιο μοντέλο που ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα, με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές. Αν πάντως αναλογιστούμε τον αστικό τους χαρακτήρα και τις ανάγκες που προκύπτουν στις απλές καθημερινές διαδρομές, τo Peugeot 208, το Ford Fiesta και το Opel Corsa έχουν ένα προβάδισμα, καθώς διαθέτουν αρκετούς χώρους για πορτοφόλια, κινητό, κλειδιά κ.λπ., ενώ παράλληλα και τα καθίσματά τους είναι πολύ βολικά. Στο ίδιο μήκος κύματος θα βάζαμε και τα Clio και C3, ωστόσο δεν έχουν βολικές ποτηροθήκες, ενώ τα μοντέλα του ομίλου VW (Polo και Ibiza) δεν έχουν τους αντίστοιχους χώρους για μικροαντικείμενα. Από την πλευρά του το Yaris και το i20 είναι πολύ φιλόξενα, αλλά δεν έχουν τα άνετα καθίσματα των παραπάνω. Τέλος το Honda Jazz στερείται ενός εργονομικού συστήματος πολυμέσων.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ανάμεσα στα μοντέλα μας θα συναντήσουμε και χαρακτηριστικά που κερδίζουν τις εντυπώσεις, όπως τα καθίσματα με μασάζ του νέου Corsa, καθώς και οι θύρες USB για τους πίσω, τις φωνητικές εντολές στα ελληνικά του Clio, τα θερμαινόμενα καθίσματα των Jazz και Swift και την ασύρματη φόρτιση των 208, Fiesta και i20.
Σελίδα 1 | Mega Test: Ποιο είναι το πιο άνετο μικρό της αγοράς; |
Σελίδα 2 | Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές; |
Σελίδα 3 | Τα πιο ευρύχωρα μικρά |
Σελίδα 4 | Θόρυβος: Ford Fiesta το πιο ήσυχο |
Σελίδα 5 | Για τους «καλοπερασάκηδες» |
Σελίδα 6 | Συμπέρασμα |
να τα λέτε όλα όχι μόνο που υπερτερεί κάθε αμάξι,καλά τα λέει ο φίλος πιο πάνω δεν βγάζεις άκρη απο αυτό το συγκριτικό και ειρωνικά σχόλια τύπου πάρε ντάτσουν καλύτερα να διαγράφονται
Θόρυβος - πόδια πίσω - πλάτος πίσω καθίσματος για 208; Δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον μετράτε αναλυτικά με νούμερα γιατί δεν μας λέτε τα αποτελέσματα για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Διαβάζοντας το άρθρο δεν μπορώ να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το μοντέλο που με ενδιαφέρει δυστυχώς!
από το συγκριτικό για τους καλύτερους χώρους λείπει το baleno
Σάκη,πάρε ντατσουν με απίστευτη εργονομική χώρους και επιδόσεις.