Τα πιο ευρύχωρα μικρά
54.766 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2020)
5 Φωτογραφίες »
Η κλάση των μικρών περνά το κατώφλι του Test Center του AutoΤρίτη για να μετρήσουμε εξονυχιστικά τους χώρους τους και να δούμε ποια είναι τα καλύτερα ανά τομέα. Μπορούν να εξυπηρετήσουν μια οικογένεια;
Info - Πως γίνονται οι μετρήσεις χώρων
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει το πρότυπο ενός μέσου ανθρώπου. Ο «Λυκούργος» λοιπόν έχει ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, γίνονται όλες οι μετρήσεις εκ των υστέρων, για να υπάρχει αντιπροσωπευτική μέτρηση για το χώρο στα πόδια των πίσω επιβατών.
Η ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και το μέγεθος του χώρου αποσκευών κατά συνέπεια, μετράει πολύ στην επιλογή ενός μοντέλου, που υποτίθεται έχει σκοπό να εξυπηρετεί μια μέση οικογένεια, καθώς ορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό το γενικότερο επίπεδο άνεσης ενός αυτοκινήτου. Για αυτό λοιπόν, στο Test Center του AutoΤρίτη μετράμε το πραγματικό μέγεθος της καμπίνας όλων των μοντέλων της αγοράς με ακρίβεια χιλιοστού. Έτσι υπολογίζουμε τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών μέχρι τον ουρανό της οροφής, αλλά και τον χώρο που ορίζει η απόσταση μεταξύ των γονάτων των πίσω επιβατών, με το πίσω μέρος της πλάτης του μπροστινού καθίσματος, καθώς και το πλάτος του πίσω καθίσματος για να δούμε αν χωράνε τρεις ενήλικες. Στο θέμα μας τώρα δείτε ποια είναι τα κορυφαία της μικρομεσαία κλάσης, ανάμεσα σε 13 υποψήφιους.
Κεφάλι μπροστά - Suzuki Swift και Toyota Yaris τα πιο ευρύχωρα για τους μπροστά
Στους μπροστά επιβάτες η μέτρηση που έχουμε καθιερώσει είναι αυτή για τον αέρα του κεφαλιού τους. Τα ευχάριστα είναι πως κανένα από τα μοντέλα μας δε θα προβληματίσει επιβάτες ακόμα και ψηλότερους του 1,80 μ.. Τα καλύτερα πάντως σε αυτόν τον τομέα είναι το Suzuki Swift και Toyota Yaris, που διαθέτουν 114 χλστ. και 94 χλστ. ή αν προτιμάτε 11,4 και 9,4 εκ. αέρα για το κεφάλι σας αντίστοιχα. Εξαιρετικά φιλόξενο αποδεικνύεται και το νέο Opel Corsa στο μπροστά μέρος της καμπίνας με τα 91 χλστ. αέρα, όπως και το επίσης νέο Renault Clio που δίνει περιθώριο 89 χλστ.. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με ακόμα ένα φρέσκο μοντέλο, το Peugeot 208 που υπολείπεται του Clio μόλις 2 χλστ..
Κεφάλι πίσω - Peugeot 208 και Honda Jazz για ψηλούς πίσω επιβάτες
Περνώντας στο πίσω μέρος της καμπίνας, το πιο «ψηλοτάβανο» μοντέλο της κατηγορίας είναι το Peugeot 208, που δίνει περιθώριο 42 χλστ., μόλις 2 χλστ. περισσότερα από το Honda Jazz. Στην τρίτη θέση με αέρα 37 χλστ. ισοβαθμούν τα Skoda Fabia και Suzuki Swift, ενώ η πεντάδα κλέινει με το Hyundai i20 που έχει αέρα 28 χλστ.. Στο άλλο άκρο των μοντέλων του θέματός μας, θα συναντήσουμε το Nissan Micra με μόλις 2 χλστ. και το Toyota Yaris με 3 χλστ..
Πόδια πίσω - Honda Jazz και Toyota Yaris για να «απλωθείτε»
Τρίτο κριτήριο ευρυχωρίας και ίσως το σημαντικότερο: Ο χώρος –αν υπάρχει- ανάμεσα στα γόνατά των πίσω επιβατών και το μπροστά κάθισμα. Ευχάριστα τα νέα, σε όλα θα χωρέσετε με μεγάλη άνεση, αφού ο διαθέσιμος χώρος σε όλα τα μοντέλα μετρήθηκε αρκετά πάνω από το όριο. Στο θέμα μας, ανάμεσα στα 13 μοντέλα που εξετάζουμε, αυτά που ξεχωρίζουν στον συγκεκριμένο τομέα είναι τα Honda Jazz και Toyota Yaris. To μοντέλο της Honda προσφέρει χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας, με 168 διαθέσιμα χλστ., για να απλώσετε τα πόδια σας, ενώ το άκρως φιλόξενο Yaris 131 ολόκληρα χλστ.. Η πρώτη τριάδα κλείνει με το SEAT Ibiza των 125 χλστ., αφήνοντας για 5 χλστ., πίσω του το VW Polo.
Πλάτος πίσω καθίσματος - Toyota Yaris και SEAT Ibiza για 5 ενήλικες
Ο «Λυκούργος» κάνει ακόμα μία μέτρηση, αυτή του φάρδους των πίσω καθισμάτων, η μέτρηση που μας δείχνει αν χωράνε τρεις ή όχι πίσω. Σύμφωνα με τις μετρήσεις για να χωρέσουν τριες ενήλικες χρειάζονται 1.350 χλστ., νούμερο που το πετυχαίνουν μόνο τα Toyota Yaris (1.372 χλστ.) και SEAT Ibiza (1.357 χλστ.). Από κει και πέρα, η πρώτη πεντάδα των μετρήσεών μας, περιλαμβάνει τα Hyundai i20, VW Polo και Citroen C3.
Info - Πως γίνονται οι μετρήσεις χώρων
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει το πρότυπο ενός μέσου ανθρώπου. Ο «Λυκούργος» λοιπόν έχει ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, γίνονται όλες οι μετρήσεις εκ των υστέρων, για να υπάρχει αντιπροσωπευτική μέτρηση για το χώρο στα πόδια των πίσω επιβατών.
Η ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και το μέγεθος του χώρου αποσκευών κατά συνέπεια, μετράει πολύ στην επιλογή ενός μοντέλου, που υποτίθεται έχει σκοπό να εξυπηρετεί μια μέση οικογένεια, καθώς ορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό το γενικότερο επίπεδο άνεσης ενός αυτοκινήτου. Για αυτό λοιπόν, στο Test Center του AutoΤρίτη μετράμε το πραγματικό μέγεθος της καμπίνας όλων των μοντέλων της αγοράς με ακρίβεια χιλιοστού. Έτσι υπολογίζουμε τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών μέχρι τον ουρανό της οροφής, αλλά και τον χώρο που ορίζει η απόσταση μεταξύ των γονάτων των πίσω επιβατών, με το πίσω μέρος της πλάτης του μπροστινού καθίσματος, καθώς και το πλάτος του πίσω καθίσματος για να δούμε αν χωράνε τρεις ενήλικες. Στο θέμα μας τώρα δείτε ποια είναι τα κορυφαία της μικρομεσαία κλάσης, ανάμεσα σε 13 υποψήφιους.
Κεφάλι μπροστά - Suzuki Swift και Toyota Yaris τα πιο ευρύχωρα για τους μπροστά
Στους μπροστά επιβάτες η μέτρηση που έχουμε καθιερώσει είναι αυτή για τον αέρα του κεφαλιού τους. Τα ευχάριστα είναι πως κανένα από τα μοντέλα μας δε θα προβληματίσει επιβάτες ακόμα και ψηλότερους του 1,80 μ.. Τα καλύτερα πάντως σε αυτόν τον τομέα είναι το Suzuki Swift και Toyota Yaris, που διαθέτουν 114 χλστ. και 94 χλστ. ή αν προτιμάτε 11,4 και 9,4 εκ. αέρα για το κεφάλι σας αντίστοιχα. Εξαιρετικά φιλόξενο αποδεικνύεται και το νέο Opel Corsa στο μπροστά μέρος της καμπίνας με τα 91 χλστ. αέρα, όπως και το επίσης νέο Renault Clio που δίνει περιθώριο 89 χλστ.. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με ακόμα ένα φρέσκο μοντέλο, το Peugeot 208 που υπολείπεται του Clio μόλις 2 χλστ..
Κεφάλι πίσω - Peugeot 208 και Honda Jazz για ψηλούς πίσω επιβάτες
Περνώντας στο πίσω μέρος της καμπίνας, το πιο «ψηλοτάβανο» μοντέλο της κατηγορίας είναι το Peugeot 208, που δίνει περιθώριο 42 χλστ., μόλις 2 χλστ. περισσότερα από το Honda Jazz. Στην τρίτη θέση με αέρα 37 χλστ. ισοβαθμούν τα Skoda Fabia και Suzuki Swift, ενώ η πεντάδα κλέινει με το Hyundai i20 που έχει αέρα 28 χλστ.. Στο άλλο άκρο των μοντέλων του θέματός μας, θα συναντήσουμε το Nissan Micra με μόλις 2 χλστ. και το Toyota Yaris με 3 χλστ..
Πόδια πίσω - Honda Jazz και Toyota Yaris για να «απλωθείτε»
Τρίτο κριτήριο ευρυχωρίας και ίσως το σημαντικότερο: Ο χώρος –αν υπάρχει- ανάμεσα στα γόνατά των πίσω επιβατών και το μπροστά κάθισμα. Ευχάριστα τα νέα, σε όλα θα χωρέσετε με μεγάλη άνεση, αφού ο διαθέσιμος χώρος σε όλα τα μοντέλα μετρήθηκε αρκετά πάνω από το όριο. Στο θέμα μας, ανάμεσα στα 13 μοντέλα που εξετάζουμε, αυτά που ξεχωρίζουν στον συγκεκριμένο τομέα είναι τα Honda Jazz και Toyota Yaris. To μοντέλο της Honda προσφέρει χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας, με 168 διαθέσιμα χλστ., για να απλώσετε τα πόδια σας, ενώ το άκρως φιλόξενο Yaris 131 ολόκληρα χλστ.. Η πρώτη τριάδα κλείνει με το SEAT Ibiza των 125 χλστ., αφήνοντας για 5 χλστ., πίσω του το VW Polo.
Πλάτος πίσω καθίσματος - Toyota Yaris και SEAT Ibiza για 5 ενήλικες
Ο «Λυκούργος» κάνει ακόμα μία μέτρηση, αυτή του φάρδους των πίσω καθισμάτων, η μέτρηση που μας δείχνει αν χωράνε τρεις ή όχι πίσω. Σύμφωνα με τις μετρήσεις για να χωρέσουν τριες ενήλικες χρειάζονται 1.350 χλστ., νούμερο που το πετυχαίνουν μόνο τα Toyota Yaris (1.372 χλστ.) και SEAT Ibiza (1.357 χλστ.). Από κει και πέρα, η πρώτη πεντάδα των μετρήσεών μας, περιλαμβάνει τα Hyundai i20, VW Polo και Citroen C3.
Σελίδα 1 | Mega Test: Ποιο είναι το πιο άνετο μικρό της αγοράς; |
Σελίδα 2 | Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές; |
Σελίδα 3 | Τα πιο ευρύχωρα μικρά |
Σελίδα 4 | Θόρυβος: Ford Fiesta το πιο ήσυχο |
Σελίδα 5 | Για τους «καλοπερασάκηδες» |
Σελίδα 6 | Συμπέρασμα |
να τα λέτε όλα όχι μόνο που υπερτερεί κάθε αμάξι,καλά τα λέει ο φίλος πιο πάνω δεν βγάζεις άκρη απο αυτό το συγκριτικό και ειρωνικά σχόλια τύπου πάρε ντάτσουν καλύτερα να διαγράφονται
Θόρυβος - πόδια πίσω - πλάτος πίσω καθίσματος για 208; Δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον μετράτε αναλυτικά με νούμερα γιατί δεν μας λέτε τα αποτελέσματα για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Διαβάζοντας το άρθρο δεν μπορώ να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το μοντέλο που με ενδιαφέρει δυστυχώς!
από το συγκριτικό για τους καλύτερους χώρους λείπει το baleno
Σάκη,πάρε ντατσουν με απίστευτη εργονομική χώρους και επιδόσεις.