Η mild hybrid τεχνολογία των Mitsubishi ASX και Renault Captur.
Περνάμε στο Suzuki Vitara, ένα μοντέλο με δύο «αποκλειστικότητες» ως προς την mild hybrid τεχνολογία του. Καταρχάς, είναι το μοναδικό που δεν έχει turbo θερμικό μοτέρ, αλλά ατμοσφαιρικό (1,4 BoosterJet). Έπειτα, μόνο το Vitara βγαίνει ως mild hybrid με κίνηση σε όλους τους τροχούς (4κίνηση AllGrip). Μία έκδοση που έχει ίδια ιπποδύναμη με το 2κίνητο μοντέλο, στα 129 άλογα. Όσον αφορά την τεχνολογία του, υπάρχει κι εδώ, όπως στα περισσότερα mild hybrid, κύκλωμα τεχνολογίας 48V. Μία ηλεκτρογεννήτρια (ISG) 17 ίππων και 49,8 Nm ροπής υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα και αναλαμβάνει την παροχή ενέργειας σε συστήματα που απαιτούν χαμηλότερη τάση, όπως τα φώτα, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός.
Λιγότερο προηγμένη τεχνολογία με κύκλωμα 12V έχουν τα Mitsubishi Space Star & Renault Captur
Τέλος, έχουμε τα Mitsubishi ASX και Renault Captur. Ουσιαστικά μιλάμε για τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα, καθώς κατασκευάζονται από την συμμαχία των εταιρειών Renault-Nissan-Mitsubishi. Το μόνο που τα διακρίνει είναι ελάχιστες σχεδιαστικές διαφορές, καθώς και το έμβλημα της κάθε μάρκας.
Οπότε θα περιμέναμε και ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά στην mild hybrid έκδοσή τους (1,3T 140 PS MHEV 12V). Μία έκδοση κινητήρα που έχει λιγότερο προηγμένη τεχνολογία (κύκλωμα τάσης 12V) σε σχέση με εκείνη που υπάρχει ευρέως στην αγορά (48V). Ωστόσο, έχουν διαφορές σύμφωνα με την ενημέρωσή μας. Η μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι παραπλήσια (0,13 kWh), όμως διαφέρει η ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Η Renault αναφέρει 4,9 ίππους, η Mitsubishi 0,18. Ως προς την ροπή, αυτή είναι στα 6 Nm, με την Renault να συμπληρώνει ότι έρχεται σε μορφή υποβοήθησης, κατά τις επιταχύνσεις.