ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι τεχνολογία έχουν Mitsubishi ASX, Renault Captur & Suzuki Vitara - Αναλυτικος πίνακας

 Σχολιάστε 
5.155 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2024)
Η mild hybrid τεχνολογία του Suzuki Vitara.
2 Φωτογραφίες »

Η mild hybrid τεχνολογία του Suzuki Vitara.

Σύστημα 48V όπως τα περισσότερα mild hybrid έχει και το Suzuki Vitara


Η mild hybrid τεχνολογία των Mitsubishi ASX και Renault Captur.
2 Φωτογραφίες »

Η mild hybrid τεχνολογία των Mitsubishi ASX και Renault Captur.

Περνάμε στο Suzuki Vitara, ένα μοντέλο με δύο «αποκλειστικότητες» ως προς την mild hybrid τεχνολογία του. Καταρχάς, είναι το μοναδικό που δεν έχει turbo θερμικό μοτέρ, αλλά ατμοσφαιρικό (1,4 BoosterJet). Έπειτα, μόνο το Vitara βγαίνει ως mild hybrid με κίνηση σε όλους τους τροχούς (4κίνηση AllGrip). Μία έκδοση που έχει ίδια ιπποδύναμη με το 2κίνητο μοντέλο, στα 129 άλογα. Όσον αφορά την τεχνολογία του, υπάρχει κι εδώ, όπως στα περισσότερα mild hybrid, κύκλωμα τεχνολογίας 48V. Μία ηλεκτρογεννήτρια (ISG) 17 ίππων και 49,8 Nm ροπής υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα και αναλαμβάνει την παροχή ενέργειας σε συστήματα που απαιτούν χαμηλότερη τάση, όπως τα φώτα, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός.

Λιγότερο προηγμένη τεχνολογία με κύκλωμα 12V έχουν τα Mitsubishi Space Star & Renault Captur

Τέλος, έχουμε τα Mitsubishi ASX και Renault Captur. Ουσιαστικά μιλάμε για τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα, καθώς κατασκευάζονται από την συμμαχία των εταιρειών Renault-Nissan-Mitsubishi. Το μόνο που τα διακρίνει είναι ελάχιστες σχεδιαστικές διαφορές, καθώς και το έμβλημα της κάθε μάρκας.
 
Οπότε θα περιμέναμε και ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά στην mild hybrid έκδοσή τους (1,3T 140 PS MHEV 12V). Μία έκδοση κινητήρα που έχει λιγότερο προηγμένη τεχνολογία (κύκλωμα τάσης 12V) σε σχέση με εκείνη που υπάρχει ευρέως στην αγορά (48V). Ωστόσο, έχουν διαφορές σύμφωνα με την ενημέρωσή μας. Η μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι παραπλήσια (0,13 kWh), όμως διαφέρει η ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Η Renault αναφέρει 4,9 ίππους, η Mitsubishi 0,18. Ως προς την ροπή, αυτή είναι στα 6 Nm, με την Renault να συμπληρώνει ότι έρχεται σε μορφή υποβοήθησης, κατά τις επιταχύνσεις.
 
Μάρκα - Μοντέλο Ονομαστική / ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου του υβριδικού συστήματος (kWh) Ισχύς/ροπή ηλεκτροκινητήρα  Θέση ηλεκτροκινητήρα Δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης
Alfa Romeo Junior Ibrida 1,2 eDCT 136 HP 48V 0,8979/0,432 20 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
DS 3 Hybrid 136 e-DCS6 48V 0,898/0,432 21 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Fiat 600 Hybrid DCT (100 + 136 PS) 48V 0,8979/0,432 20 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Ford Puma 1,0L EcoBoost mHEV (125 + 155 PS) 48V 0,384/- 11,5 kW/55 Nm Αντί δυναμό Όχι
Jeep Avenger 1.2L 100 PS e-HYBRID DCT 48V 0,8979/0,432 20 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Jeep Renegade 1,5 e-Hybrid 130 PS DCT-7 FWD 48V 0,77/0,3 15 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Mitsubishi ASX 1,3 Turbo 6MT Mild Hybrid 140 PS 12V 0,12/- 0,13 kW/6 Nm Στο χώρο του κινητήρα Όχι
Opel Mokka Hybrid 1,2lt Turbo 136 PS 48V 0,898/0,432 21 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Opel Frontera Hybrid 1,2lt Turbo (100 + 136 PS) 48V 0,898/0,432 21 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 48V 0,898/0,432 21 kW/55 Nm Στο κιβώτιο ταχυτήτων Ναι
Renault Captur mild hybrid (140 + 160 PS) 12V 0,13/- 3,6 kW/55 Nm ISG Όχι
Suzuki Vitara HYBRID 48V 129 PS (2WD + 4WD) 48V 0,4032/0,37 12,22 kW/49,8 Στο χώρο του κινητήρα Όχι
 

Σελίδα 1Mega θέμα: Τι τεχνολογία κινητήρα έχουν 12 mild hybrid SUV πόλης;
Σελίδα 2Τι τεχνολογία έχουν Mitsubishi ASX, Renault Captur & Suzuki Vitara - Αναλυτικος πίνακας
Σελίδα 3Πόσο «καίει» κάθε mild hybrid μικρό SUV σε πόλη, ταξίδι & μέσες πραγματικές συνθήκες;
Toyota
CITROEN GAMA