Η αστική οικονομία του DS 3 Hybrid είναι highlight για την κατηγορία, με την μέση πραγματική κατανάλωση να κινείται επίσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (5,9 λτ./100 χλμ.).
Τώρα ας δούμε στην πράξη και με μετρήσεις πόσο αποδοτική είναι κάθε τεχνολογία, αξιοποιώντας τις μετρήσεις κατανάλωσης του AutoΤρίτη Test Center. Στην σύγκριση θα αξιολογήσουμε και διαφορετικής ιπποδύναμης μοντέλα, κάποια με χειροκίνητο και κάποια με αυτόματο κιβώτιο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, έχει ενδιαφέρον να δούμε τι αποτέλεσμα δίνει κάθε αυτοκίνητο.
Ο συνδυασμός ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και ικανότητας του κινητήρα να «σβήνει» τον ένα από τους τρεις κυλίνδρους υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου διατηρούν χαμηλά τη μέση κατανάλωση του χειροκίνητου Ford Puma (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα καίει σαν… diesel με μόλις 4,1 λτ..
Νο.1 σε κατανάλωση στην πόλη & σε μέση πραγματική κατανάλωση το DS 3 Hybrid
Την πιο χαμηλή κατανάλωση σε μέσες πραγματικές συνθήκες έχει το DS 3 Hybrid με τα 136 άλογα. Το premium γαλλικό SUVάκι «καίει» λιγότερα από 6 λτ./100 και είναι με διαφορά το πιο οικονομικό στην συγκεκριμένη παράμετρο. Σημαντικό ρόλο στο συγκεκριμένο νούμερο παίζει η πολύ αποδοτική λειτουργία του σε αστικές συνθήκες, με το DS 3 Hybrid να έχει κατανάλωση που γυροφέρνει στα 5,5 λτ./100 χλμ..
Νο.1 σε κατανάλωση στο ταξίδι & με αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ. το χειροκίνητο κιβώτιο Ford Puma με τα 125 άλογα
Πρωτιά στην κατανάλωση στο ταξίδι έχει το ήπια υβριδικό Ford Puma. Μάλιστα, η 1η θέση αφορά συνολικά τον ανταγωνισμό των μικρών SUV, καθώς το χειροκίνητο Puma με τα 125 άλογα είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση στο ταξίδι (4,2 λτ./100 χλμ.) ανάμεσα σε 46 βενζινοκίνητα SUV πόλης.
Μάρκα/Μοντέλο | Τιμή-από | Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
---|---|---|---|---|
DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,5 | 5,4 | 5,9 | |
FIAT 600 Hybrid 100ps | 6,3 | 5,8 | 7 | |
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7,3 | 4,2 | 6,5 | |
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8 | 5,4 | 7,2 | |
FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,2 | 5,3 | 7,7 | |
JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 6,6 | 5,6 | 7,1 | |
JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,3 | 5,5 | 7,5 | |
OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 6 | 4,8 | 7 | |
PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 6,4 | 5,5 | 7,2 | |
SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,9 | 5,1 | 6,7 | |
SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8,6 | 5,7 | 7,5 |
Σελίδα 1 | Mega θέμα: Τι τεχνολογία κινητήρα έχουν 12 mild hybrid SUV πόλης; |
Σελίδα 2 | Τι τεχνολογία έχουν Mitsubishi ASX, Renault Captur & Suzuki Vitara - Αναλυτικος πίνακας |
Σελίδα 3 | Πόσο «καίει» κάθε mild hybrid μικρό SUV σε πόλη, ταξίδι & μέσες πραγματικές συνθήκες; |