Τόσο η 190E 2.5-16 Evolution I, όσο και η Evolution II, είναι δύο αυτοκίνητα με επιβλητική εμφάνιση που ταυτίστηκαν με τις αγωνιστικές επιτυχίες της γερμανικής φίρμας στους αγώνες τουρισμού.
- 2,5λιτρο 4κύλινδρο ατμόσφαιρα έως 235 άλογα
- Κόφτη λίγο πριν τις 8.000 στροφές
- 0-100 σε μόλις 7,1 δλ. & μπλοκέ διαφορικό
- Σήμερα μπορεί να πιάσει μέχρι και 350.000 ευρώ!
Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ΄80, η Mercedes-Benz έχει στη γκάμα της την 190E, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις του αγοραστικού κοινού και γνωρίζει τεράστια εμπορική επιτυχία. Ταυτόχρονα, επιδιώκει την είσοδο της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το οποίο δυστυχώς για την Mercedes-Benz και ευτυχώς για εμάς, απαιτεί τη δημιουργία συγκεκριμένου αριθμού αυτοκινήτων με άδεια κυκλοφορίας για να πάρει έγκριση συμμετοχής.
Μεγάλο bodykit, splitter στο εμπρός μέρος, φουσκωμένα φτερά που «φιλοξενούν» τις ζάντες αλουμινίου της OZ μεγέθους 17 ιντσών και μία τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος.
Κάπως έτσι δημιουργούνται δύο εκδόσεις που λατρεύτηκαν από τους απανταχού petrolheads και σήμερα ανταλλάζουν χέρια έναντι τεράστιων χρηματικών ποσών. Ο λόγος για την 190E 2.5-16 Evolution I και πολύ περισσότερο για την Evolution II, δύο αυτοκίνητα με επιβλητική εμφάνιση που ταυτίστηκαν με τις αγωνιστικές επιτυχίες της γερμανικής φίρμας στους αγώνες τουρισμού. Σπάνιες, με κινητήρες που φέρουν την υπογραφή της Cosworth και ικανές να κοιτάξουν κατάματα την κορυφαία τότε BMW M3. Αν μη τι άλλο, τους αξίζει ένα αφιέρωμα, ας τις γνωρίσουμε καλύτερα.