ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάτω από το καπό του Mitsubishi Space Star 1,2 βρίσκεται ένας αλουμινένιος, 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας, απόδοσης 71 ίππων και 88 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ..
2 Φωτογραφίες »

Κάτω από το καπό του Mitsubishi Space Star 1,2 βρίσκεται ένας αλουμινένιος, 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας, απόδοσης 71 ίππων και 88 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ..

Κινητήρες και οδική συμπεριφορά

12.848 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2024)

Με 1.200άρια ατμοσφαιρικά μοτέρ που «καίνε» 5 λτ./100 χλμ. (σύμφωνα με τις εταιρείες)

Τα δύο supermini μοντέλα του συγκριτικού μας έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1.200 κυβικών, με βασική διαφορά ότι εκείνος του  Swift συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 12 volt. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει στο Swift ένα μικρό boostάρισμα στις χαμηλές στροφές, για αυτό και η περισσότερη ροπή (107 Nm στις 2.800 σ.α.λ.). Σύμφωνα τη Suzuki το Swift έχει ταχύτερη επιτάχυνση από στάση (13,1 έναντι 14,1 δλ.), αν και τα δύο αυτοκίνητα ξεκάθαρα δεν εστιάζουν στις επιδόσεις αλλά στην οικονομία. Αντιστοίχως οι εργοστασιακές μετρήσεις τους «λένε» κατανάλωση γύρω στα 5 λτ./100 χλμ.

Περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά το Swift, κάνει αναστροφή σε... μονόδρομο το ευέλικτο Space Star

Η δεδομένη αστική φύση των δύο μοντέλων συνεπάγεται και μεγάλη ευελιξία. Δεν συναντάς εύκολα αυτοκίνητο στο οποίο στρίβεις το τιμόνι σε πλήρη περιστροφή, πάνω από 3 φορές. Περισσότερο ευέλικτο είναι το Mitsubishi, όπως έχουμε διαπιστώσει σε εκδόσεις άλλων κινητήρων. Το Space Star έχει ακτίνα στροφής 4,1 μέτρα, με 3,5 φορές στροφές τιμονιού, λεπτομέρεια που σε βοηθά να κάνεις αναστροφή σε... μονόδρομο. Κατά τα άλλα, το μικρό της Mitsubishi έχει μία άνετη ανάρτηση που μέσα στην πόλη σε αφήνει ικανοποιημένο, εκτός αυτής θα σου βάλει συγκεκριμένους περιορισμούς. Στα θετικά ανήκει το πολύ ελαφρύ και μαλακό τιμόνι, που δεν φημίζεται όμως για την αίσθηση και την ακρίβειά του.


Το υβριδικό σύστημα 48V θα δώσει ένα boost στις χαμηλές στροφές και θα «υποστηρίξει» τον κινητήρα, βοηθώντας κατά αυτόν τον τρόπο στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του Suzuki.
2 Φωτογραφίες »

Το υβριδικό σύστημα 48V θα δώσει ένα boost στις χαμηλές στροφές και θα «υποστηρίξει» τον κινητήρα, βοηθώντας κατά αυτόν τον τρόπο στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του Suzuki.

 
Περισσότερο ενδιαφέρουσα οδηγικά εικόνα έχει κανείς με το Suzuki Swift. Χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα «HEARTEC» έχει πιο σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία είναι σε θέση να διαχειριστεί το αμάξωμα, όταν πιέσεις παραπάνω το πιο ισχυρό, συγκριτικά, κινητήριο σύνολό του (τελική ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα). Αν είχε πιο πληροφοριακό τιμόνι, το αποτέλεσμα θα ήταν ακόμη πιο fun. Κατά τα άλλα, με κύκλο στροφής στα 9,6 μέτρα το Swift έχει κι αυτό ξεκάθαρη αστική προσέγγιση, αν και μέσα στην πόλη θα δυσκολευτεί σχετικά από τις άφθονες, είναι η αλήθεια, λακκούβες των ελληνικών δρόμων.

Σελίδα 1Mitsubishi Space Star Vs Suzuki Swift: Μικρά, φθηνά & για την πόλη μόνο
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρες και οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA