Η καμπίνα των δύο smart έχει παραπλήσια σχεδιαστική προσέγγιση, με την οθόνη των 12,8 ιντσών να δεσπόζει.
Μπορεί σχεδιαστικά να διαφέρουν σημαντικά, στην εσωτερική τους διακόσμηση, ωστόσο, smart #1 και smart #1 έχουν μπόλικες ομοιότητες. Αμφότερα ακολουθούν μία φουτουριστική προσέγγιση, με μία ιδιαίτερη κεντρική κονσόλα (με μπόλικους χώρους) και μία καμπίνα από την οποία απουσιάζουν οι φυσικοί διακόπτες. Για τις διάφορες λειτουργίες του infotainment υπάρχει μία μεγάλη «αιωρούμενη» οθόνη, στο κέντρο του ταμπλό. Έχει διάσταση στις 12,8 ίντσες και από αυτή χειρίζεσαι διάφορες λειτουργίες του infotainment, από το σύστημα πλοήγησης και τον κλιματισμό, μέχρι το φωτισμό και το ραδιόφωνο/μουσική.
Τα συρόμενα πίσω καθίσματα του smart #1 αναδιαμορφώνουν το χώρο για τα πόδια ή τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ.
Αριστερά από την οθόνη, μπροστά από τον οδηγό, βρίσκεται ένας πλήρως ψηφιακός HD πίνακας οργάνων. Έχει μακρόστενο σχέδιο και διάσταση στις 9,2 ίντσες, ενώ φέρει και δυνατότητα Head Up Display (HUD), ψηφιακή δηλαδή αναπαράσταση πληροφοριών σε εικονίδιο 10 ιντσών.
Διαφέρουν πουθενά; Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν τους στρογγυλούς αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα του smart #3, όταν στο smart #1 αυτοί έχουν μακρόστενο σχήμα. Στο οποίο smart #1 βλέπουμε και συρόμενα καθίσματα, που αυξομειώνουν το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια ή για το πορτ-μπαγκάζ.
Όσον αφορά την κορυφαία έκδοση BRABUS, με αυτήν έρχονται ακόμη πιο σπορτίφ πινελιές εμφάνισης. Για παράδειγμα υπάρχουν μεγαλύτερες ζάντες, πεντάλ αλουμινίου, άφθονες κόκκινες πινελιές στο εσωτερικό και το λογότυπο της BRABUS ραμμένο σε τιμόνι και προσκέφαλα. Επιπλέον, προστίθεται και «βενζινοκίνητος ήχος», από ένα V6 κινητήρα για όσο το δυνατόν καλύτερη προσομοίωση οδήγησης θερμικού αυτοκινήτου.
Σελίδα 1 | Μόνο ηλεκτρικά, μόνο SUV: Πού ξεχωρίζουν τα smart #1, #3 & Concept #5; |
Σελίδα 2 | smart #1 & smart #3: Φουτουριστικό εσωτερικό, με μεγάλη οθόνη 12,8 ιντσών |
Σελίδα 3 | smart Concept #5: Με 100άρα μπαταρία (και βάλε) για αυτονομία 550 χλμ. & 3 οθόνες 13 ιντσών |