ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

smart Concept #5: Με 100άρα μπαταρία (και βάλε) για αυτονομία 550 χλμ. & 3 οθόνες 13 ιντσών

 Σχολιάστε 
4.785 Επισκέψεις στο άρθρο
H off-road προσέγγιση του #5 φαίνεται από τα all terrain λάστιχα, τη σχάρα στην οροφή με τους LED προβολείς, την επιβλητική μάσκα, καθώς και τα δύο καλώδια τοποθετημένα μπροστά από το παρμπρίζ με σκοπ
3 Φωτογραφίες »

H off-road προσέγγιση του #5 φαίνεται από τα all terrain λάστιχα, τη σχάρα στην οροφή με τους LED προβολείς, την επιβλητική μάσκα, καθώς και τα δύο καλώδια τοποθετημένα μπροστά από το παρμπρίζ με σκοπό την προστασία του μπροστινού μέρους από κλαδιά σε απαιτητικές εξορμήσεις.

Το τρίτο μοντέλο που έχει παρουσιάσει η smart έχει ακόμη δρόμο μπροστά του, μιας και είναι concept, δηλαδή δεν έχει μπει σε γραμμή παραγωγής. Αναφερόμαστε στο smart Concept #5, ένα μοντέλο με διαστάσεις μεσαίου SUV, που είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία της μάρκας. Το Concept #5 έχει boxy σχεδίαση και 100% περιπετειώδες στιλ, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε προδιαγραφές. Όπως αναφέρει η smart, είναι 4κίνητο, «φοράει» AT (All Terrain) λάστιχα, έχει off-road προγράμματα οδήγησης (Off-road, Sand, Snow, Mud, Rock).


Το 4-θέσιο smart Concept #5 έχει καθίσματα μηδενικής βαρύτητας, τα οποία είναι ανακλινόμενα σε σημείο να νομίζεις πως αιωρείσαι.
3 Φωτογραφίες »

Το 4-θέσιο smart Concept #5 έχει καθίσματα μηδενικής βαρύτητας, τα οποία είναι ανακλινόμενα σε σημείο να νομίζεις πως αιωρείσαι.

 
Περνώντας στο εσωτερικό, βλέπουμε 3 OLED οθόνες, διάστασης 13 ιντσών. Αρχικά είναι ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων και δίπλα του μια οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η 3άδα συμπληρώνεται με μία επιπλέον οθόνη,2 αποκλειστικά για τον συνοδηγό. Κατά τα άλλα, υπάρχουν κι άλλες ιδιαίτερες για αυτοκίνητο λεπτομέρειες, όπως είναι ένας προτζέκτορας και ένα φορητό ηχείο στην κεντρική κονσόλα.
 
Αυτό που δεν είπαμε για το smart Concept #5 είναι πως πρόκειται για 4-θέσιο μοντέλο, που στοχεύει στην άνεση και την ευεξία. Για αυτό κιόλας φέρει καθίσματα μηδενικής βαρύτητας, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη θέση του σώματος. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε, αναφερόμαστε για ένα στήσιμο της καθίσματος που όποιος κάθεται αισθάνεται σαν να βρίσκεται στον αέρα. Δηλαδή, μπορεί το κάθισμα να γύρει προς τα πίσω, τα πόδια να έρθουν πάνω από τη θέση της καρδιάς, ώστε έτσι να κατανεμηθεί ομοιόμορφα το βάρος κατά το μήκος του σώματος και να μειωθεί η πίεση στη σπονδυλική στήλη. Στο πλαίσιο της ευεξίας - άνεσης, τα καθίσματα φέρουν λειτουργίες μασάζ, είναι κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα, ενώ υπάρχει και υποπόδιο.
 
Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του smart Concept #5 δεν έχουν πολλές πληροφορίες. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως θα υπάρχει μία μπαταρία άνω των 100 κιλοβατώρων. Αυτή η συστοιχία θα έχει αρχιτεκτονική 800V και θα υποστηρίζει ταχυφόρτιση τεχνολογίας 4C, που σημαίνει ότι θα φορτίζει από 10-80% σε μόλις 15 λεπτά. Σύμφωνα με όσα λέει η μάρκα, το smart #5 Concept θα έχει αυτονομία 550 χλμ..
 

Σελίδα 1Μόνο ηλεκτρικά, μόνο SUV: Πού ξεχωρίζουν τα smart #1, #3 & Concept #5;
Σελίδα 2smart #1 & smart #3: Φουτουριστικό εσωτερικό, με μεγάλη οθόνη 12,8 ιντσών
Σελίδα 3smart Concept #5: Με 100άρα μπαταρία (και βάλε) για αυτονομία 550 χλμ. & 3 οθόνες 13 ιντσών
Mercedes
fiat