ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχηματική απεικόνιση της αρχής λειτουργίας των μπαταριών λιθίου- αέρος.

    Μπαταρίες λιθίου - αέρος

    30.802 Επισκέψεις στο άρθρο

    Πρόκειται για έναν τύπο μπαταρίας που δεν είναι εμπορικά διαθέσιμος ακόμα. Η αρχή της λειτουργίας του έχει να κάνει με την δέσμευση οξυγόνου προκειμένου να γίνει αντίδραση με το λίθιο και να απελευθερωθεί ενέργεια. Οι συγκεκριμένες μπαταρίες σε εργαστηριακές δοκιμές έχουν παράξει δεκαπλάσια ειδική ενέργεια σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες λιθίου. Θα σκεφτείτε ενδεχομένως «Ωραία, γιατί δεν τις έχουμε ακόμα στα αυτοκίνητά μας;». Δυστυχώς υπάρχουν ορισμένα προβλήματα με την τεχνολογία που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμα. Η δέσμευση και αποδέσμευση του οξυγόνου για παράδειγμα, απαιτεί αντλίες, ενώ ζεσταίνονται πολύ κατά την φόρτιση με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η ταχεία φόρτιση. Οι επιστήμονες εργάζονται πάνω στην λύση αυτών των προβλημάτων και κάποιες λύσεις έχουν προταθεί και μελετηθεί, ωστόσο μέχρι να εφαρμοστούν αυτές, οι μπαταρίες αν και ιδιαίτερα υποσχόμενες, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μαζική κλίμακα.

    Ειδική ενέργεια (Wh/κιλό μπαταρίας)    ≈1040
    Κύκλοι φόρτισης   Αγνωστο
    Κόστος μπαταρίας/kWh (¤)    Αγνωστο
    Συνήθεις χωρητικότητες (kWh)    Αγνωστο
    Απαιτούμενο βάρος μπαταριών για Αθήνα-Θεσσαλονίκη (κιλά) για μέση ταχύτητα 115 χλμ/ώρα    ≈104
    Απαιτούμενη χωρητικότητα για Αθήνα-Θεσσαλονίκη (kWh) για μέση ταχύτητα 115 χλμ/ώρα    ≈108

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    NEXEN NFERA PRIMUS