H ανάρτηση του Grandland διαχειρίζεται άψογα τις αναταράξεις και είναι αντίστοιχα της Χ1 σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο.
Το Grandland έκανε μεγάλα βήματα προόδου στη νέα του γενιά, όντας πλέον ικανό να συγκριθεί με πιο premium μοντέλα στον τομέα της ποιότητας κύλισης. Έτσι στο δρόμο, ο ήχος που περνάει εντός της καμπίνας μένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, κατά 1 μόλις ντεσιμπέλ πιο ψηλά από τα αντίστοιχα της X1, όπως μπορείτε να δείτε και στις μετρήσεις μας. Παράλληλα μπορεί και διαχειρίζεται άψογα τις αναταράξεις και είναι αντίστοιχα της Χ1 σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο. Το SUV της Opel τα καταφέρνει εν πολλοίς, χάρη στο έξυπνο σύστημα ανάρτησης FSD (Frequency Selective Damping), που προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες του δρόμου και το στιλ οδήγησης, προσαρμόζοντάς την απόσβεση ανάλογα των συνθηκών. Αυτό συνεισφέρει και στην καλύτερη πρόσφυση και την προοδευτικότητα των αντιδράσεων σε πιο γρήγορους ρυθμούς, όποτε το Grandland εμπνέει σιγουριά ακόμη και αν το πιέσεις. Βέβαια αν και ακριβές, το τιμόνι έχει κάπως ελαφριά αίσθηση, κάτι που ισχύει εν μέρει και για την X1, η οποία χάρη στη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, έχει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Τέλος, το Grandland αποδεικνύεται λίγο πιο βολικό στο παρκάρισμα σε σχέση με την Χ1, αφού παρά το γεγονός ότι είναι μεγαλύτερο κατά 15 εκ. στο μήκος (4,65 μ. στο σύνολο) έχει σχεδόν ένα μέτρο μικρότερο κύκλο στροφής (10,9 έναντι 11,7 μ.).