Η καμπίνα της Χ1 δικαιολογεί το χαρακτηρισμό premium χάρη στη χρήση ακριβών υλικών , με τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.
Υπάρχει πάντως και ένας τομέας που η X1 παίρνει καθαρό προβάδισμα έναντι του Grandland και αυτός είναι η αίσθηση πολυτέλειας όπου την αξιολογήσαμε με 90 μονάδες έναντι 78 του νέου Grandland. Το γερμανικό SUV δικαιολογεί το χαρακτηρισμό premium χάρη στη χρήση ακριβών υλικών από το πάνω ράφι, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.
Καλό ποιοτικά είναι και το εσωτερικό του Grandland, με το πάνω μέρος του ταμπλό έχει μαλακή υφή, ενώ και όλα τα επιμέρους μέρη που έχουν ενσωματωθεί αποτελούνται από ποιοτικές ύλες.
Πάντως, πολύ καλό ποιοτικά είναι και το εσωτερικό του Grandland, με το πάνω μέρος του ταμπλό να έχει μαλακή υφή, ενώ και όλα τα επιμέρους μέρη που έχουν ενσωματωθεί αποτελούνται από ποιοτικές ύλες, ακόμα και στα κρυφά σημεία.
Όσον αφορά στους χώρους των δύο μοντέλων, υπάρχει μια λεπτή ισορροπία, αφού η μεν X1 έχει περισσότερο αέρα για το κεφάλι, ενώ το δε Grandland πιο πολύ χώρο στα πόδια και κατά 10 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.