Η συνδρομή του θερμικού κινητήρα στις ξαφνικές επιταχύνσεις εξασφαλίζει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις στο PHEV Opel Astra.
Και πόσα χρήματα πληρώνω για τα «καύσιμα»; Το Plug-in hybrid Opel Astra έχει πραγματική αυτονομία γύρω στα 50 χλμ., που φτάνουν μέσες-άκρες για τις καθημερινές μετακινήσεις μας. Αν μάλιστα υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στο χώρο εργασίας (ή στο σπίτι), θέλεις μόλις λιγότερες από 3,5 ώρες σε πρίζα 3,7 kW (1 ώρα και 42 λεπτά σε WallBox 7,3 kW). Μόλις αδειάσει η μπαταρία των 12,4 κιλοβατώρων το PHEV Astra «καίει» βενζίνη, που σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ.. Δηλαδή για κάθε 100 χλμ. με το PHEV Astra θα πληρώσεις 9-10 ευρώ συν ό,τι έξτρα φορτίσεις.
Με το ηλεκτρικό Opel Astra, τώρα, θα κινηθείς με ρεύμα περίπου στα 340 χλμ., σε πόλη και αυτοκινητόδρομο. Στο γερμανικό hatchback έχει τοποθετηθεί μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 50,8 kWh, η οποία σε WallBox 11 kW φορτίζει σε 5 ώρες και 45 λεπτά. Με τις τιμές κιλοβατώρας να αλλάζουν διαρκώς κάθε μήνα, εφόσον υπάρχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης, επιλέγοντας το κατάλληλο τιμολόγιο ρεύματος θα πληρώνεις γύρω στα 6 ευρώ/100 χλμ. (μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,4 ευρώ, μέση πραγματική κατανάλωση στις 15,3 kWh/100 χλμ.). Ακόμη κι αν φορτίζεις σε ταχυφορτιστή (δεν ενδείκνυται σε μόνιμη χρήση για να προστατεύεις την μπαταρία) το κόστος δεν θα ξεπερνά τα 10 ευρώ για κάθε 100 χλμ..