ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Ευκολοδήγητα & ευέλικτα μέσα στην πόλη, περισσότερο fun «πάτημα» έχει το ηλεκτρικό Astra

 Σχολιάστε 
25.788 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Η ευθυβολία, η υψηλή ποιότητα κύλισης και η πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, ακόμα και σε πιο γρήγορες συνθήκες, ενισχύουν τη συνολικά καλή εικόνα του ηλεκτρικού Astra.
2 Φωτογραφίες »

Η ευθυβολία, η υψηλή ποιότητα κύλισης και η πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, ακόμα και σε πιο γρήγορες συνθήκες, ενισχύουν τη συνολικά καλή εικόνα του ηλεκτρικού Astra.

Η παρουσία αυτόματου κιβωτίου στα δύο «εξηλεκτρισμένα» Astra είναι εξαιρετικά αγχολυτική και εύχρηστη στις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις. Ειδικά τις πρωινές (ή μάλλον και τις... μεσημεροαπογευματινές ώρες), όταν τα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα των ελληνικών δρόμων «χρειάζονται» υποχρεωτικά το πάντοτε βολικό αυτόματο κιβώτιο. Παραμένουμε στην πόλη, κάνοντας αναφορά στον πολύ μικρό κύκλο στροφής (10,5 μ.) που εξυπηρετεί τις μανούβρες και στα πιο μικρά στενά, με αρωγό τη στάνταρ κάμερα όπισθεν (πανοραμική, 360 μοιρών στην έκδοση GS του PHEV).


Η παρουσία αυτόματου κιβωτίου στα δύο «εξηλεκτρισμένα» Astra είναι εξαιρετικά αγχολυτική και εύχρηστη στις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις.
2 Φωτογραφίες »

Η παρουσία αυτόματου κιβωτίου στα δύο «εξηλεκτρισμένα» Astra είναι εξαιρετικά αγχολυτική και εύχρηστη στις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις.

 
Κατά τα άλλα, και στις δύο εκδόσεις του Opel Astra η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτά ρυθμισμένη, ούτως ώστε να διαχειριστεί το έξτρα βάρος της μπαταρίας. Αναπόφευκτα αυτό «κόβει» ορισμένους πόντους στον τομέα της άνεσης, κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες στις οποίες πιθανώς να νιώσεις ένα τράνταγμα (σ.σ. 18άρηδες τροχοί στα μοντέλα της δοκιμής). Στον ανοιχτό δρόμο, πάλι, η ποιότητα κύλισης και η εξαιρετική ηχομόνωση, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες ξεκουράζει οδηγό και συνεπιβάτες.
 
Τελικά διαφέρουν πουθενά; Η απάντηση είναι «ναι», για αρχή, με την ψήφο προτίμησης να γέρνει προς την πλευρά του Astra e. Παρότι ελάχιστα βαρύτερο, το ηλεκτρικό Opel έχει περισσότερο fun to drive αίσθηση, έδωσε καλύτερα κρατήματα και πιο ευχάριστο χειρισμό. Θα θέλαμε καλύτερα αποτελέσματα στο φρενάρισμα (38,1 μ.), με τον eco χαρακτήρα των ελαστικών να «παίζει» το ρόλο του στη συγκεκριμένη επίδοση.

Σελίδα 1Να καίει μόνο ρεύμα ή βενζίνη και ρεύμα; Ποιο Opel Astra;
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Μοντέρνο & hi-tech, ανεξαρτήτως... καπό
Σελίδα 3Αυτονομία - Κατανάλωση: Το ηλεκτρικό είναι full οικονομικό, αν φορτίζεις σπίτι
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ευκολοδήγητα & ευέλικτα μέσα στην πόλη, περισσότερο fun «πάτημα» έχει το ηλεκτρικό Astra
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
fiat