Ούτε στην καμπίνα των δύο μοντέλων υπάρχουν διαφοροποιήσεις, με την 10άρα οθόνη που είναι στραμμένη προς τον οδηγό να «κλέβει» την παράσταση.
Το Opel Astra είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της αγοράς κι αυτό δεν αλλάζει όποιον κινητήρα κι αν «φοράει». Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας αρέσει πολύ, με τη μάσκα «Opel Vizor» που εκτείνεται σε όλο το εμπρός μέρος να κάνει τη διαφορά. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπεις ακμές και «αιχμηρές» γωνίες που ενισχύουν το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου, προτού φτάσουμε στο πίσω μέρος όπου και υπάρχει η μοναδική διαφοροποίηση των δύο εκδόσεων. Στο ηλεκτρικό Opel Astra υπάρχει η σχετική ένδειξη «e, στο Plug-in υβριδικό το λογότυπο «Hybrid», πέραν φυσικά των δύο υποδοχών για τη φόρτιση και το ντεπόζιτο.
Συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις, ο χώρος αποσκευών των ηλεκτροκίνητων Opel Astra είναι μειωμένος (352 λτ.).
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο εσωτερικό, όπου και πάλι η γενικότερη αίσθηση είναι εξαιρετική. Η ποιότητα κατασκευής είναι άνω του μέσου όρου, το ίδιο και ο ψηφιακός διάκοσμος με το ενιαίο πάνελ που ενώνει τις δύο οθόνες. Αμφότερες έχουν διάσταση 10 ιντσών, με εκείνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης να φέρει εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης.
Χωροταξικά (ναι, σωστά μαντέψατε) δεν υπάρχουν διαφορές. Το Opel Astra έχει πορτ-μπαγκάζ στα 352 λίτρα, ενώ οι εσωτερικοί χώροι είναι σχετικά περιορισμένοι για τους πίσω επιβάτες, τουλάχιστον όσον αφορά το διαθέσιμο «αέρα» για τα πόδια τους (8,8 εκ.).
Σελίδα 1 | Να καίει μόνο ρεύμα ή βενζίνη και ρεύμα; Ποιο Opel Astra; |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Μοντέρνο & hi-tech, ανεξαρτήτως... καπό |
Σελίδα 3 | Αυτονομία - Κατανάλωση: Το ηλεκτρικό είναι full οικονομικό, αν φορτίζεις σπίτι |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ευκολοδήγητα & ευέλικτα μέσα στην πόλη, περισσότερο fun «πάτημα» έχει το ηλεκτρικό Astra |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |