- Με τo ηλεκτρικό Astra βγάζεις 340 χλμ. και έχεις άγχος μην μείνεις από μπαταρία
- Το Plug-in υβριδικό είναι πιο γρήγορο κάτι δλ σε όλα, γιατί βγάζει 24 παραπάνω άλογα
- Καλύτερη αίσθηση στο δρόμο & καλύτερα κρατήματα έχει όμως το ηλεκτρικό
- 4,5 με 8,5 χιλιάρικα φθηνότερο είναι το ηλεκτρικό Astra
Με τo ηλεκτρικό Astra βγάζεις 340 χλμ. και έχεις άγχος μην μείνεις από μπαταρία
Το Opel Astra είναι το πιο «εξηλεκτρισμένο» μοντέλο στην γκάμα της Opel. Πέραν των κλασικών βενζινοκίνητων επιλογών, το δημοφιλές hatchback προσφέρεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, σε δύο εκδόσεις Plug-in hybrid (180 & 224 PS), ενώ υπάρχει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Opel Astra e με 156 ίππους.
Παρακάτω εστιάζουμε στις εκδόσεις που... μπαίνουν στην πρίζα, καθεμιά από τις οποίες έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό Opel Astra μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά οικονομικό για όποιον μπορεί να φορτίσει σπίτι (η μέση κατανάλωση είναι 15,3 kWh/100 χλμ.). Από την άλλη πλευρά, το Plug-in hybrid Astra με τα 180 άλογα έχει το ατού της συνδυαστικής αυτονομίας. Δηλαδή, μόλις αδειάσει η δική του μπαταρία (50 χλμ. αυτονομία), «καίει» βενζίνη, όταν το ηλεκτρικό Astra πάει μόνο με ρεύμα για 340 χλμ. σε πόλη και αυτοκινητόδρομο.
Το Plug-in υβριδικό είναι πιο γρήγορο, γιατί βγάζει 24 παραπάνω άλογα
Στο κομμάτι των επιδόσεων, αμφότερα θυμίζουν... OPC μοντέλο από το παρελθόν, με άμεσες επιταχύνσεις, όποτε τις χρειαστείς. Ελαφρώς ταχύτερες ρεπρίζ πάντως έχει το plug-in Astra, το οποίο έχει και 24 παραπάνω άλογα.
Καλύτερη αίσθηση στο δρόμο & καλύτερα κρατήματα έχει το ηλεκτρικό Astra
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά κάθε έκδοσης, συναντάμε αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με τις συμβατικές εκδόσεις, που είναι άκρως οδηγοκεντρικές (όπως διαπιστώσαμε και στο Elk Test). Εδώ υπάρχει το χάντικαπ του παραπάνω βάρους λόγω μπαταρίας, που στην περίπτωση του Astra e μεταφράζεται σε κάποια έξτρα κιλά. Στη πράξη, όμως, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση είναι πιο φαντεζί και ευχάριστη στο δρόμο, με καλύτερη αίσθηση και κρατήματα σε σχέση με το PHEV, κάτι που οφείλεται στο χαμηλότερο κέντρο βάρους.
4,5 με 8,5 χιλιάρικα φθηνότερο είναι το ηλεκτρικό Astra
Σε μία και μόνο έκδοση προσφέρεται το Plug-in hybrid Opel Astra, στην κορυφαία GS (45.500 ευρώ). Φθηνότερο είναι το ηλεκτρικό μοντέλο, από 4.600 μέχρι 8.700 ευρώ, αναλόγως του εξοπλιστικού πακέτου (συμπεριλαμβανομένης της νέας κρατικής επιδότησης των 9.000 ευρώ).
Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν για τα βασικά χαρακτηριστικά του Opel Astra, σε Plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Μοντέρνο & hi-tech, ανεξαρτήτως... καπό |
Σελίδα 3 | Αυτονομία - Κατανάλωση: Το ηλεκτρικό είναι full οικονομικό, αν φορτίζεις σπίτι |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ευκολοδήγητα & ευέλικτα μέσα στην πόλη, περισσότερο fun «πάτημα» έχει το ηλεκτρικό Astra |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |