Το νέο Hyundai Veloster παρουσίασε και επίσημα η εταιρεία, έχοντας προσφέρει νέα σχεδίαση στο μοντέλο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου στο εμπρόσθιο μέρος κυριαρχεί η νέα μάσκα, η οποία συνδυάζεται με LED φωτιστικά σώματα, αλλά και φώτα ημέρας, ενώ στο οπίσθιο μέρος τα βλέμματα τραβούν οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, που φιλοξενούνται στο κέντρο του αεροδυναμικού διαχύτη.
Το στάνταρ μοντέλο θα εξοπλίζεται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος προσφέρει ισχύ 147 ίππων και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Από κει και πέρα για αυτούς που ενδιαφέρονται για μια πιο ισχυρή έκδοση, η κορεατική φίρμα προσφέρει την έκδοση Turbo. Εκεί, κάτω από το καπό του Veloster βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων που αποδίδει 201 ίππους, ενώ υπάρχει και λειτουργία overboost, η οποία αυξάνει τη ροπή μέσω μια στιγμιαίας αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης. Και σε αυτή την περίπτωση οι επιλογές του κιβωτίου ταχυτήτων είναι δύο και αναλύονται σε ένα χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο, αλλά και ένα επτατάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα Hyundai Veloster έρχονται με σύστημα ελέγχου ροπής (Torque Vectoring Control), τα οποία βελτιώνουν τον χειρισμό τους κατά την οδήγηση.
Επιστρέφοντας στη έκδοση Turbo τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν εξοπλιστεί με μπάρα θόλων 24 χιλιοστών στο εμπρός μέρος, ενώ στο οπίσθιο μέρος φέρει μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία διαθέτει μια μπάρα σταθεροποίησης 19 χιλιοστών που βοηθά στο «δέσιμο» του αυτοκινήτου με όσα οφέλη συνεπάγονται για την οδική συμπεριφορά του.
Στο εσωτερικό του, το νέο Hyundai Veloster έρχεται με σύστημα ψυχαγωγίας που φιλοξενείται στην οθόνη οκτώ ιντσών, που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, και συνδέεται με τις εφαρμογές Android Auto και Apple Car Play, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια κάμερα οπισθοπορείας, head-up display αλλά και ένα σύστημα ασύρματης φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών (smartphones).
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, πως εκτός από το νέο Veloster η Hyundai παρουσίασε και την ισχυρή έκδοση του μοντέλου, το Veloster Ν, ενώ σε ότι αφορά την παραγωγή του Veloster θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2018 στην Κορέα, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα για την αγορά των ΗΠΑ θα είναι διαθέσιμα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018.
Τακη βιαστηκες να σταξεις το φαρμακι σου και την πατησες! Ναι οντως βγαινει με 2λιτρο ατμοσφαιρικο και 147 αλογα αλλα ακριβως στην επομενη παραγραφο σε εκθετει το αρθρο γραφοντας οτι βγαινει και 1600 τουρμπο με 201 αλογα! Αυτο σιγουρα δεν ειναι 80's αλλα late 10's! Respect στον Κορεατη που πλεον παιζει ως βασικος παιχτης σε πολλες κατηγοριες εκτοπιζοντας τους παραδοσιακους δεινοσαυρους απο τη μεση...
Συγχρονο, γρηγορο, εντυπωσιακο και αξιοπιστο. Δεν νομιζω να χρειαζεται καποιος κατι περισσοτερο.
Τακη βιαστηκες να σταξεις το φαρμακι σου και την πατησες! Ναι οντως βγαινει με 2λιτρο ατμοσφαιρικο και 147 αλογα αλλα ακριβως στην επομενη παραγραφο σε εκθετει το αρθρο γραφοντας οτι βγαινει και 1600 τουρμπο με 201 αλογα! Αυτο σιγουρα δεν ειναι 80's αλλα late 10's! Respect στον Κορεατη που πλεον παιζει ως βασικος παιχτης σε πολλες κατηγοριες εκτοπιζοντας τους παραδοσιακους δεινοσαυρους απο τη μεση...
Εντυπωσιακό δείχνει τουλάχιστον σχεδιαστικά αλλά, με δίλιτρο στη βασική έκδοση κανένα μέλλον Ελλάδα!!!
μαπα. 2λιτρο και βγαζει 147 αλογα. 80s.... Μετα να δουμε και την τιμη γιατι αν ειναι πανω απο 15Κ δεν 8α πουλησει τιποτα.