Το νέο Peugeot e-3008, η ηλεκτρική εκδοχή του 3008 -του μικρομεσαίου SUV των Γάλλων- θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και η πένα ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή μας δίνει μια πρώτη γεύση για το τι να περιμένουμε. Πώς σας φαίνεται;
Επίσημη πρεμιέρα τον Σεπτέμβρη για το νέο Peugeot 3008
Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει το νέο Peugeot e-3008για την επίσημη εμφάνισή του, κάπου μέσα στον Σεπτέμβριο. Έως τώρα, η μοναδική εικόνα που μας έχει δώσει η Peugeot είναι αυτή που δείχνει το αυτοκίνητο από το πλάι, με το καμουφλάζ να μη μας επιτρέπει να βγάλουμε πολλά συμπεράσματα. Εντούτοις μπορέσαμε να διακρίνουμε τον αεροδυναμικό σχεδιασμό των ζαντών, αλλά και την πλαστική προστασία που υπάρχει στις καμάρες των τροχών, όπως και την κατάληξη των πίσω φωτιστικών σωμάτων που φτάνουν μέχρι το πλάι.
Tα ψηφιακά σχέδια από το Kolesa.ru μας δείχνουν πώς μπορεί να δείχνει το νέο e-3008. Το ενδιαφέρον είναι πως τα σχέδια λαμβάνουν υπόψιν τις σχεδιαστικές γραμμές του καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου. Παράλληλα, οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν στοιχεία από την σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας για να «συμπληρώσουν τα κενά».
Έτσι λοιπόν μπορούμε να εντοπίσουμε στοιχεία του 408 στην μπροστινή μάσκα και στην γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Τα φωτιστικά σώματα μάλιστα θα είναι, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, πιο μικρά σε διαστάσεις από ότι στο απερχόμενο 3008, που κυκλοφορεί σήμερα στους ελληνικούς δρόμους. Συνολικά το αυτοκίνητο διατηρεί τον κλασικό σχεδιασμό του SUV αλλά με σπορτίφ στοιχεία που του προσδίδουν έναν μοναδικό χαρακτήρα.
Νέο ταμπλό Panoramic i-Cockpit στην αιχμή της τεχνολογίας
Γνωρίζουμε ήδη ότι το νέο e-3008 θα έρχεται εξοπλισμένο με το νέο Panoramic i-Cockpit, με κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία θα είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και θα συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η νέα οθόνη, που θα έχει κατεύθυνση προς την πλευρά του οδηγού θα συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Μιλάμε για τα 10 μη παραδοσιακά μπουτόν αφής που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Η παρουσία τους θα έχει συμβάλει στη μείωση των συμβατικών χειριστηρίων στο ελάχιστο, δημιουργώντας έτσι ένα μινιμαλιστικό σχέδιο στην καμπίνα των επόμενων Peugeot. Η νέα διάταξη στην κεντρική κονσόλα επιτεύχθηκε επίσης αφαιρώντας τον μοχλό ταχυτήτων και αντικαθιστώντας τον με κουμπιά «PRND» που τα βρίσκουμε στα δεξιά του μπουτόν start/stop στο ταμπλό.
Ηλεκτροκινητήρες με έως 700 χλμ. αυτονομία
Πληροφορίες για τους κινητήρες δεν έχουν έρθει στη δημοσιότητα ως τώρα. Ωστόσο οι φήμες που υπάρχουν αναφέρουν πως το νέο e-3008 θα είναι διαθέσιμο με τρία αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και μιας έκδοσης με δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα από 87 έως 104 kWh, ενώ η αυτονομία θα φτάνει ακόμη και τα 700 χιλιόμετρα. Σημειώστε, τέλος, πως το νέο e-3008 θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Stellantis που θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Medium.