Στο ταμπλό υπάρχει εκτεταμένη χρήση πλαστικών, ωστόσο σε κάποια σημεία καλύπτεται από φλοίδα μαλακής επένδυσης, ενώ και οι επιφάνειες έχουν διακοσμηθεί με καρό μοτίβα, τα οποία ομορφαίνουν το διάκοσμο.
Περνώντας στο εσωτερικό, στο ταμπλό γίνεται χρήση σκληρών υλικών κάτι που συνηθίζεται στην κατηγορία, αλλά ταυτόχρονα σε αρκετά σημεία υπάρχει φλοίδα μαλακής επένδυσης που ανεβάζει την αίσθηση απτής ποιότητας. Ταυτόχρονα, οι επιφάνειες έχουν διακοσμηθεί με καρό μοτίβα, τα οποία ομορφαίνουν το διάκοσμο.
Το MG 3 από τη μία διαθέτει πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα (1,35 μ.) που θα επιτρέψει ακόμα και σε 3 ενήλικους να κάτσουν, από την άλλη όμως έχει χαμηλή οροφή, συνεπώς οι πάνω από 1,75 θα έχουν θέμα.
Η στιβαρότητα της κατασκευής μας ικανοποίησε, καθώς δεν παρατηρήθηκαν τριγμοί ή κάποια «ατασθαλία» στη συναρμογή των μερών, ίσως μόνο να θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση χρησιμοποιώντας τα φυσικά μπουτόν στην καμπίνα, όπως για παράδειγμα τον περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων. Στάνταρ πίσω από το εξάγωνο τιμόνι θα συναντήσουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ η touch οθόνη infotainment 10,25 ιντσών συνοδεύεται από φυσικά κουμπιά.
Όσον αφορά στους χώρους, το MG 3 από τη μία διαθέτει πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα (1,35 μ.) που θα επιτρέψει ακόμα και σε 3 ενήλικους να κάτσουν, από την άλλη έχει χαμηλή οροφή, συνεπώς οι πάνω από 1,75 μ. θα είναι στο όριο. Τέλος, τα 293 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.