Η μέση τιμή της κατανάλωσης του MG 3 είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ. και μέσα στην πόλη πέφτει ακόμα πιο χαμηλά, στα 4,6. Νούμερα πολύ χαμηλά.
Το σπουδαιότερο προσόν του πρώτου full υβριδικού μοντέλου της MG είναι -πέρα από την τιμή- το κινητήριο σύνολο κάτω από το καπό. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης των 102 ίππων συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 136 ίππων, αποδίδοντας συνολικά ισχύ 194 αλόγων (επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport). Η δε μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, είναι δηλαδή μεγάλη για υβριδικό και αυτό στην πράξη το ζήσαμε ως οδήγηση για αρκετά χιλιόμετρα με τον κινητήρα σβηστό. Μάλιστα, το MG3 μπορεί και μέχρι τα 80 χλμ./ώρα να πάει μόνο ηλεκτρικά, πράγμα επίσης σημαντικό για όταν κινείσαι μέσα στην πόλη. Γενικότερα, η φιλοσοφία το μοντέλου είναι να δουλεύει ηλεκτρικά. Ακόμα και αν τελειώσει η μπαταρία του, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει τη φόρτισή της και όχι την κίνηση. Μόνο πάνω από τα 80 χλμ./ώρα θα εμπλακεί και αυτός κάνοντας ένα μικρό σκαλοπάτι εκείνη τη στιγμή.
Στο κομμάτι των επιδόσεων τώρα, το MG 3 δεν έχει ανταγωνισμό, αφού επιταχύνει από τα 80 στα 120 χιλιόμετρα σε 5,7 δλ.. Μάλιστα χάρη στο κιβώτιο με 3 σχέσεις, είναι αρκετά ηπιότερος ο θόρυβος και δεν έχει την αίσθηση του πατιναρίσματος των CVT.
Πάντως τον σκοπό του τον πετυχαίνει, καθώς η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ. και μέσα στην πόλη πέφτει ακόμα πιο χαμηλά, στα 4,6. Νούμερα πολύ χαμηλά, αν και σε σχέση με τα άλλα μικρά υβριδικά είναι ψηλότερη. Βέβαια είναι και σχεδόν 200 άλογα, μην το ξεχνάμε!
Στο κομμάτι των επιδόσεων τώρα, το MG 3 δεν έχει ανταγωνισμό, αφού επιταχύνει από τα 80 στα 120 χιλιόμετρα σε 5,7 δλ.. Μάλιστα χάρη στο κιβώτιο με 3 σχέσεις, είναι αρκετά ηπιότερος ο θόρυβος και δεν έχει την αίσθηση του πατιναρίσματος των CVT.