Βγάζοντας την ισχύ του σε μια κλειστή διαδρομή θα υπάρξουν κάποιες κλίσεις, ελεγχόμενες και προβλεπόμενες θα λέγαμε, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας.
Μη σας ξεγελούν τα σχεδόν 200 άλογα, το MG 3 είναι φτιαγμένο για καθημερινούς ρυθμούς, είτε μιλάμε για πόλη, χάρη στην ομαλή λειτουργία του συνόλου, είτε στο ταξίδι όπου τα επίπεδα θορύβου είναι καλά για μικρό μοντέλο.
Η ανάρτησή του στοχεύει στην ποιότητα κύλισης και είναι αρκετά απορροφητική και ήσυχη, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους.
Η ανάρτησή του στοχεύει στην ποιότητα κύλισης και είναι αρκετά απορροφητική και ήσυχη, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους. Από την άλλη όμως, αυτό σημαίνει πως βγάζοντας την ισχύ του σε μια κλειστή διαδρομή θα υπάρξουν κάποιες κλίσεις, ελεγχόμενες και προβλεπόμενες θα λέγαμε, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας. Δεν θα γείρει όπως το Sandero, αλλά δεν θα είναι και όπως το 208. Αν σε βάζει σε σκέψεις κάτι, αυτό είναι η απόδοση των φρένων, καθώς τα 41,7 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα είναι πολλά. Προς υπεράσπισή του είχε λεπτά ελαστικά με 55άρι πέλμα της Kumho (Solus HS63). Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά ικανοποιητικό σε αίσθηση και απόκριση, δίνοντας σωστά τις εντολές με την συμπεριφορά στο όριο να είναι ουδέτερη με ελαφριές υποστροφικές τάσεις, ίσως και λόγω ελαστικών πάντως.